Gra na motywie wypadku w „Pytaniu na śniadanie”

Gra na motywie wypadku w „Pytaniu na śniadanie”

Pewnie dawno widzieliście najpopularniejszy internetowy filmik ostatnich dni. Chodzi o wypadek mający miejsce w studio TVP2 podczas nadawanego na żywo programu „Pytanie na śniadanie”. W programie zdarzył się wypadek. Iluzjoniście nie udał się trick – przebił gwoździem dłoń Marzeny Rogalskiej. Teraz powstała o tym gra.

Internet jest okrutny. Zero empatii dla Rogalskiej i iluzjonisty Pana Ząbka (kto o nim słyszał jeszcze kilka dni temu?). Filmik z wypadkiem rozniósł się błyskawicznie, pokazywany w domach, pracach i szkołach. Jeszcze szybciej obrósł w memy i dowcipy – popularny był na przykład obrazek z iluzjonistą, który przepiłował asystentkę na pół i sytuację skwitował, tym samym, co w programie, czyli „kurwa, przepraszam”. „Pytanie na śniadanie” „przebiło” popularnością inne programy. Teraz powstała gra. Nazywa się – uwaga na dowcip – „Gwóźdź programu”.

 

W grę można zagrać na stronie internetowej agencji SpinHouse. Jest prosta, ma rysunkową grafikę, a rozgrywka jest nieskomplikowana. Wiadomo – to bardziej kolejny mem niż pełnoprawna gra, która ma wciągnąć na długie godziny.

 

Postacie występujące w grze przypominają Marzenę Rogalską, iluzjonistę Pana Ząbka (Marcin Połoniewicz) i Tomasza Kammela. Rozgrywka polega na tym, że gracz klika w znajdujące się na blacie papierowe torebki. Powinien jak najwięcej razy uniknąć przebicia ręki prezenterki gwoździem ukrytym w jednej z nich. Prawidłowe wykonanie tricku Pana Ząbka jest punktowane. Wiecie jak wygląda Game Over – Rogalska krzyczy, a iluzjonista mówi to, co na wizji: „k...wa, przepraszam!”.

 

Gra cieszy się dużą popularnością, podobnie jak inne memy z Rogalską, iluzjonistą i gwoździem. Można w nią zagrać klikając w ten link.

 

Przy okazji – niektórzy (w tym jeden z tabloidów) twierdzą, że zepsuty numer Pana Ząbka jest sfingowany i od początku był dość ryzykownym sposobem na zapewnienie sobie popularności. Jak myślicie?

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska