Zegarki Hublot dedykowane Ferrari

Zegarki Hublot dedykowane Ferrari

Marka Ferrari zdecydowanie działa na wyobraźnię – tym razem słynne logo z czarnym rumakiem pojawiło się na limitowanej edycji zegarków, stworzonych przez szwajcarską firmę Hublot.

Zegarki Hublot oznaczone jako Big Bang nie są nowością w ofercie marki – od dawna są oferowane w przeróżnych konfiguracjach kolorystycznych. Pojawiają się również ich specjalne, limitowane edycje, powstałe we współpracy z różnymi znanymi tego świata – z firmą współpracowali w przeszłości między innymi Jose Mourinho, Usain Bolt, Pele oraz Kobe Bryant.

 

 

Teraz szwajcarska marka zdecydowała się połączyć siły z jednym z najbardziej znanych włoskich producentów samochodów. Owocem tej współpracy jest kolekcja Hublot Big Bang Unico Ferrari, w ramach której powstanie 2 tysiące zegarków w trzech wariantach kolorystycznych:

 

  • – 1000 sztuk w cenie 26 200 dolarów
  • – 500 sztuk z wykończeniem z czarnego włókna węglowego w cenie 28 300 dolarów
  • – 500 sztuk z wykończeniem King Gold – wariant najdroższy, każdy zegarek w tej opcji został wyceniony na 42 000 dolarów

 

Zegarki prezentują się naprawdę imponująco – słynny koń znalazł się na godzinie szóstej, a same czasomierze to skeletony, to znaczy że pod tarczą widoczny jest mechanizm (podobnie jak w przypadku zegarka Zenith El Primero Skeleton, który powstał, aby uhonorować jeden z największych rockowych zespołów wszech czasów, czyli brytyjski zespół The Rolling Stones).

 

W ostatnim czasie na naszej stronie mieliśmy także okazję informować o innym, niezwykle interesującym zegarku – stworzyła go szwajcarska firma HYT we współpracy ze słynnym Axlem Rose’m, czyli wokalistą Guns n’ Roses.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska