Juventus wywołał burzę swoim nowym logo

Juventus wywołał burzę swoim nowym logo

Fani futbolu to bardzo duże i pod wieloma względami zróżnicowane środowisko, ale ma przynajmniej jedną cechę wspólną – zamiłowanie do pewnych tradycji.

Włodarze turyńskiego Juventusu wykonali właśnie zamach na tradycję. A konkretniej na klubowe logo, które postanowiono zastąpić nowym – zdecydowanie bardziej nowoczesnym. O ile może to mieć swoje uzasadnienie marketingowe, to nie spotkało się to ze zrozumieniem fanów. A raczej należałoby powiedzieć, że wywołało ich wściekłość.

 

 

Po lewej dotychczasowe logo klubu, po prawej zaś nowe.

 

Oczywiście nie jest to pierwszy raz, kiedy logo klubu ulega zmianie (poprzednie obowiązywało od 2004 roku), ale tym razem mamy do czynienia ze zmianą naprawdę radykalną. Prezes klubu, Andrea Agnelli, argumentował, że nowe logo „jest symbolem stylu życia Juventusu”. Cóż, społeczność Twittera ma swoje zdanie na jego temat. I nie wzbrania się przed jego wyrażaniem:

 

 

 

 

Najlepiej całą sytuację podsumowuje zrobione w idealnym momencie zdjęcie Gianluigiego Buffona. Buffon to jedna z największych legend Juventusu – bramkarz, który broni barw klubu od 2001 roku i od tamtego momentu ponad 600 razy zagrał dla niego w różnych rozgrywkach.

 

 

Na koniec jednak łyżka miodu w beczce dziegciu. Na konferencji, na której zostało zaprezentowane nowe logo Juventusu, pojawiła się między innymi Emily Ratajkowski. I jak zawsze prezentowała się wręcz zjawiskowo.

 

Tonight in Milano celebrating @juventus #2bejuventus #sponsored

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska