Co ona naprawdę sądzi o twoich perfumach?

2017-02-08
Co ona naprawdę sądzi o twoich perfumach?

Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że facet z klasą powinien używać dobrych perfum – wszak to jedna z tych rzeczy, na które kobiety zwracają uwagę.

Problem zaczyna się w momencie, gdy przekraczamy próg perfumerii i staramy się wybrać odpowiedni zapach. Wszystkie mieszają się ze sobą i po trzeciej próbie wydają się być identyczne, a nawet jeśli uda nam się jakieś wybrać, to nie mamy pewności ile powinniśmy ich używać na raz, gdzie je aplikować. Należy też pamiętać o tym, że gusta kobiet mogą się znacząco różnić od naszych i zapach, który nam wydaje się świetny, u płci przeciwnej może wywoływać nieprzyjemny grymas na twarzy.

 

Z pomocą przychodzi poświęcony perfumom serwis Scentbird, który przeprowadził ankietę wśród swoich użytkowników na temat ich ulubionych zapachów. Wzięło w niej udział 6 tysięcy osób, więc możemy uznać, że jest to próba względnie miarodajna.

 

 

Pierwszy wniosek jest dość oczywisty – 99% mężczyzn i 97% kobiet uważa, że perfumy są sexy. Dalsze są o wiele bardziej interesujące – faceci zapytani o to, jakiego typu zapachy preferują u płci przeciwnej na pierwszych miejscach postawili nuty kwiatowe, świeże oraz słodkie, z kolei kobiety jako ulubione u mężczyzn wymieniły drzewne, wodne oraz cytrusowe. Na czwartym miejscu w obu przypadkach znalazł się zapach piżmowy.

 

Jeśli nie jesteście wyspecjalizowani w wyczuwaniu poszczególnych nut w perfumach, możecie sięgnąć po gotowe rozwiązania. Pierwsza piątka najseksowniej pachnących męskich perfum zdaniem kobiet przedstawia się następująco: Giorgio Armani Acqua Di Gio, Chanel Bleu, Davidoff Cool Water, Gucci Guilty oraz Dior Sauvage.

 

Jeśli zaś zastanawiacie się, gdzie najlepiej aplikować perfumy, to już nie musicie tego robić – kobiety jako najlepsze miejsca u mężczyzn wymieniają przede wszystkim szyję, a w następnej kolejności klatkę piersiową, plecy (?), miejsce za uszami oraz nadgarstek.

 

foto: DmitriyTitov / iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska