Tinder dodaje możliwość publikowania filmów

2017-02-20
Tinder dodaje możliwość publikowania filmów

Cóż, spodziewamy się, że dzięki temu dodatkowi w aplikacji zaroi się od pikantnych filmów. W końcu co lepszego może zrobić kobieta, żeby zachęcić faceta do umówienia się z nią na seks. Jeśli o nas chodzi to z przyjemnością przystaniemy na propozycję!

Dobrze wiecie jak działa Tinder, prawda? Wybieranie potencjalnych partnerów seksualnych odbywa się na podstawie ich zdjęcia profilowego, kilku słów, rzeczy, które lubią na Facebooku i – od jakiegoś czasu – piosenki profilowej. A także późniejszej pogawędki na czacie. Mimo wszystko nie jest to jakaś oszałamiająca dawka informacji, prawda? Teraz dojdzie do tego jeszcze jedna rzecz – filmy. Już wkrótce każdy użytkownik najbardziej znanej aplikacji randkowej na świecie będzie mógł wzbogacić swój profil o film. Nasza wyobraźnia zaczyna w tym momencie pracować na najwyższych obrotach!

 

Jak to się stało? Otóż Tinder kupił pracujący nad aplikacjami video startup Wheel i zamierza użyć go do wzbogacenia swojego produktu. Może to skończyć się tak, że Tinder po prostu zacznie wyglądać podobnie do Snapchata.

 

Variety” informuje, że szef Tindera Brian Norgard pęka z dumy i sądzi, że ze współpracy z programistami z Wheel wyniknie coś zupełnie innowacyjnego. My mamy nadzieję, że podczas tej rewolucji w świecie aplikacji randkowych dopiszą nie tylko programiści, ale także użytkownicy. I że publikowane przez nich (a raczej przez nie!) filmy będą wystarczająco bezpruderyjne. Twórcy zapowiadają, że każdy użytkownik będzie musiał wyrazić zgodę na przesyłanie mu filmów tylko dla dorosłych, które nagrają dla niego inni użytkownicy. A więc zdaje się, że sami programiści doskonale wiedzą o co w tym wszystkim chodzi. To budzi nadzieje!

 

Cóż, wygląda na to, że gra wstępna w przypadku randek umówionych przez Tindera już niedługo będzie mogła zacząć się jeszcze na długo przed tym zanim się spotkacie. I to się nazywa nowoczesne randkowanie!

 

fot. iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska