Tesla chce stworzyć własny muzyczny serwis streamingowy

2017-06-24
Tesla chce stworzyć własny muzyczny serwis streamingowy

Bo po co współpracować ze Spotify, Deezerem lub Tidalem, skoro można to zrobić po swojemu?

Nie będzie wielką przesadą stwierdzenie, że Tesla to najbardziej innowacyjna marka samochodowa ostatnich lat. Działalność firmy Elona Muska jest uważnie śledzona nie tylko przez serwisy poświęcone tematyce motoryzacyjnej, ale również te traktujące o nowych technologiach, co nie powinno nikogo dziwić.

 

Tesla szykuje kolejne udogodnienie dla tych, którzy zdecydują się kupić jeden z modeli z oferty firmy. Pojawiła się bowiem informacja, że Tesla rozpoczęła rozmowy z przedstawicielami największych wytwórni muzycznych – firma chce bowiem stworzyć własny serwis streamingowy, który byłby zintegrowany z samochodowym komputerem pokładowym. Konkurowanie ze wspomnianym Spotify nie będzie łatwe, dlatego projekt ma być rozwijany w kilku etapach – pierwszym z nich ma być stworzenie serwisu w typie internetowego radia, czyli czegoś w rodzaju popularnej Pandory.

 

„Wierzymy, że wyjątkowe wrażenia z przebywania wewnątrz samochodu są niezwykle ważne dla naszych klientów, więc chcemy, aby mogli oni słuchać muzyki z dowolnego źródła. Naszym celem jest osiągnięcie maksymalnego poziomu zadowolenia u naszych klientów” – powiedział przedstawiciel firmy.

 

Tesli udało się sprzedać 76 230 samochodów w 2016 roku, jednak kolejne lata będą dla firmy zdecydowanie bardziej udane – Elon Musk poinformował świat za pośrednictwem Twittera, że 3 dni po prezentacji Modelu 3 (czyli najtańszej Tesli), samochód zamówiło 276 tysięcy chętnych. Zważywszy na fakt, że serwis streamingowy producenta elektrycznych aut ma być dostępny jedynie w nich, nie będzie konkurencją dla Spotify i Apple Music, którzy mogą się pochwalić odpowiednio ponad 50 i 27 milionami użytkowników.

 

foto: iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska