Ten pierścień zamieni twój palec w telefon

2017-07-25
Ten pierścień zamieni twój palec w telefon

Dzięki takim gadżetom jak ORII nasza rzeczywistość zaczyna przypominać tę znaną dotąd jedynie z filmów gatunku science-fiction.

Telefon komórkowy jest w dzisiejszych czasach bez wątpienia najważniejszym przedmiotem, jaki każdy z nas nosi przy sobie. Zastępuje nam nie tylko komputer i odtwarzacz muzyki, ale również portfel. Wciąż jednak kluczową jego funkcją jest prowadzenie rozmów. I chociaż smartfony są coraz lżejsze i smuklejsze, to nadal wszystkie działają na tej samej zasadzie – aby rozmawiać, trzeba je trzymać przy uchu.

 

Istnieją oczywiście sposoby, aby robić to inaczej – wiele osób korzysta ze słuchawek z mikrofonem, a biznesmeni upodobali sobie wkładane do ucha słuchawki bluetooth. Firma Origami Labs proponuje inny patent – inteligentny pierścień (chociaż ze względu na jego gabaryty słowo „sygnet” byłoby chyba właściwsze), dzięki któremu można rozmawiać, przykładając palec do ucha.

 

 

ORII, bo tak nazywa się omawiany gadżet, współpracuje zarówno z Siri, jak i Google Assistant, więc pozwala mieć „kontakt z bazą” bez wyjmowania telefonu z kieszeni. Sprzęt posiada oczywiście dedykowaną aplikację na iOS oraz Androida, a jego twórcy twierdzą, że oferuje swoim użytkownikom „wrażenia przypominające szpiegowskie”. ORII jest wykonane z anodyzowanego aluminium, więc wszelakie zadrapania są mu niestraszne – podobnie jak woda.

 

Podobnie jak w przypadku innych futurystycznych rozwiązań, twórcy postanowili zebrać fundusze na produkcję i dystrybucję swojego dzieła za pomocą serwisu crowdfundingowego, w tym przypadku Kickstartera. Ich celem było zebranie 30 tysięcy dolarów, jednak odzew społeczności okazał się okazalszy – do końca zbiórki pozostały 23 dni, a stan konta wynosi ponad 135 tysięcy dolarów. Sprzęt ma trafić do zamawiających w lutym 2018 roku, a jego cena obecnie wynosi 119 dolarów – gdy ORII trafi do sklepów, ma kosztować około 165 dolarów.

 

foto: kickstarter.com

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska