Im większe piersi, tym wyższy rabat

2017-08-10
Im większe piersi, tym wyższy rabat

Pewna chińska restauracja postanowiła w dość oryginalny sposób przyciągnąć nowych klientów (oraz przede wszystkim klientki). Niestety, pomysł nie wszystkim przypadł do gustu.

Właściciele przeróżnych biznesów szukają rozmaitych sposobów na to, żeby wypromować swoją działalność i przyciągnąć do siebie nowych klientów. Tym razem na oryginalny pomysł wpadli właściciele serwującej owoce morza restauracji Trendy Shrimp, mieszczącej się w chińskim mieście Hangzhou. Postanowili oni bowiem uzależnić wysokość rabatu udzielanego klientkom od… rozmiaru ich piersi. Panie noszące miseczkę A mogły liczyć na 5% zniżki, natomiast te obdarzone przez naturę biustem w rozmiarze G otrzymywały rabat w wysokości 65%. Promocja została ogłoszona 1 sierpnia – jak widać, nie tylko w naszym kraju ten dzień okazał się mocno niefortunny dla domorosłych geniuszy marketingu.

 

Zabieg nie spotkał się bowiem ze zbyt ciepłym przyjęciem kobiet. Wiele z nich poczuło się dotkniętych, potraktowanych przedmiotowo i pokrzywdzonych faktem, że wysokość zniżki zależy od rozmiaru biustu. Promocja została nazwana „wulgarną” i „seksistowską” – cóż, wielu zapewne uzna taki odzew za przejaw histerycznego feminizmu, ale z drugiej strony ciekawe jak odnaleźliby się w sytuacji, w której wysokość zniżki dla faceta byłby zależna od długości jego penisa. I ilu mężczyzn byłoby chętnych, żeby poddać się inspekcji ze strony personelu.

 

Właściciel knajpy został zmuszony do rezygnacji z takiej formy reklamy, jednak twierdzi, że cały zabieg okazał się skuteczny – liczba gości restauracji wzrosła o około jedną piątą, a „niektóre z dziewczyn były z siebie bardzo dumne i nie miały nic do ukrycia”.

 

foto: iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska