Spike Jonze i nowa reklama Kenzo!

Spike Jonze i nowa reklama Kenzo!

Od wczoraj w sieci furorę robi nowa reklama perfum Kenzo. Jest ona jednocześnie pierwszą rzeczą od dawna, którą zrobił znany reżyser Spike Jonze.

„Najbardziej szalona reklama perfum jaka kiedykolwiek powstała”. To i podobne określenia sypią się obficie, odkąd wczoraj wieczorem w internecie został udostępniony najnowszy spot reklamowy Kenzo. Rzeczywiście, jak na reklamę perfum jest on dość nietypowy...

 

 

Pomysł jest prosty, ale niecodzienny. W pierwszych scenach spotu aktorka Margaret Qualley znajduje się na wystawnym przyjęciu, jednak w widoczny sposób się na nim nudzi. Wychodzi więc i na zewnątrz rozpoczyna opętańczy taniec. Tak, słowo „opętańczy” pasuje tu jak żadne inne. Chwilami widzowi zdaje się, że jest to nie tyle taniec, co nagły atak szaleństwa. Tym bardziej, że z dziwacznością póz kontrastuje wieczorowy strój aktorki oraz – może nawet bardziej – zjawiskowa uroda modelki i znanej z serialu Pozostawieni aktorki (a prywatnie córki Andie MacDowell).

 

Trwająca prawie cztery minuty reklama zdziwi każdego telewidza (oczywiście o ile w ogóle kiedykolwiek zostanie pokazana w jakiejś telewizji). Niekoniecznie będzie jednak takim samym zaskoczeniem dla fanów jej twórcy. Spot wyreżyserował Spike Jonze, jeden z najciekawszych amerykańskich reżyserów, autor takich filmów jak Adaptacja, Być jak John Malkovich czy Ona. Jonze ma na swoim koncie już wiele reklam (m.in. dla takich firm jak Gap, Adidas, Levi's czy Nissan) oraz videoklipów muzycznych (m.in. dla Beastie Boys, Daft Punk, Bjork czy Fatboy Slima). Fani reżysera wiedzą, że już raz udało mu się nakłonić do dzikiego tańca aktora, po którym nikt by się tego nie spodziewał. Chodzi oczywiście o odzianego w garnitur Christophera Walkena i teledysk do utworu Weapon of Choice Fatboy Slima. Kto nie pamięta – niech sobie przypomni:

 

 

Przy okazji zapraszamy do obejrzenia niecodziennej reklamy innego znanego reżysera - Nicolasa Windiga Refna.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska