Twarz Anny Nicole Smith zdobi deskorolki

Twarz Anny Nicole Smith zdobi deskorolki

Pamiętacie Annę Nicole Smith, prawdziwą prekursorkę dzisiejszych celebrytek i znaną Playmate? Firma Prmitive Skateboarding niedawno wypuściła serię deskorolek i ciuchów skateboardowych, które sygnuje jej twarz.

Firma postanowiła złożyć hołd celebrytce, produkując deskorolki, t-shirty, bluzy z kapturem i przypinki z jej wizerunkiem. Tym samym winduje Annę Nicole do statusu takiej samej ikony popkultury, jak inne postacie od czasu do czasu pojawiające się na podobnych produktach (żeby nie szukać daleko: David Bowie czy członkowie zespołu Ramones na kolekcjach HM-u).

 

 

Historia Anny Nicole Smith w latach dziewięćdziesiątych urzekła Amerykanów. W końcu właśnie takie historie obywatele Stanów Zjednoczonych lubią najbardziej – od zera do bohatera. Anna Nicole Smith znakomicie zrealizowała ten scenariusz.

 

Była zwykłą dziewczyną z Teksasu, która wyszła za mąż w wieku 17 lat, nie skończyła liceum i pracowała najpierw w barze szybkiej obsługi, a później w klubie ze striptizem. Pewnie nigdy nie odmieniłaby swojego losu, gdyby nie 89-miliarder J. Howard Marshall, który pewnego dnia zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia i bez pamięci. Zobaczył ją – oczywiście – podczas występu we wspomnianym przed chwilą klubie.

 

 

Anna Nicole szybko rozwiodła się z dotychczasowym mężem i wzięła ślub z bogatym staruszkiem. Po jakimś roku – owdowiała. Po śmierci Marshalla zaczęły się naturalnie kłótnie o pieniądze. W międzyczasie Anna z powodzeniem zaczęła robić karierę jako modelka. Została odkryta przez Hugh Hefnera i jako Playmate stała się jednym z symboli PLAYBOYA w latach dziewięćdziesiątych. Niedługo później wystąpiła w klasycznej reklamie Guess (w ostatniej chwili wygryzła z tej roli samą Claudię Schiffer), w reklamie bielizny H&M-u i dała się sportretować samemu Peterowi Lindberghowi (portret trafił na okładkę niemieckiej edycji „Marie Claire”). Zagrała także w kilku filmach. A przede wszystkim – w latach dziewięćdziesiątych była jednym z amerykańskich symboli seksu.

 

Niestety kariera Anny Nicole skończyła się szybciej niż mogła. Dziewczyna coraz wyraźniej nie radziła sobie z presją posiadania wielkich pieniędzy. Swoją rolę w jej upadku odegrali także mężczyźni. W końcu w 2007 roku Anna Nicole odebrała sobie życie łykając naraz mieszankę dwunastu leków o działaniu uspokajającym i nasennym. I na dobre przeszła do historii.

 

 

Amerykańska firma stworzyła swoją kolekcję we współpracy z Anna Nicole Estate oraz fotografką Danielą Federici, która była odpowiedzialna za ikoniczną reklamę Guess – najpopularniejszy symbol kariery Smith.

 

fot. materiały promocyjne

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska