Zostań smakoszem wina... przez internet

Zostań smakoszem wina... przez internet

Uwielbiasz gatunkowe wina i masz podniebienie smakosza, ale nie do końca się na tym znasz? Usługa nazwana „Tasting Room” z pewnością przykuje twoją uwagę. Zamówienie subskrypcji zagwarantuje ci dostarczanie win dostosowanych specjalnie do twojego smaku.

Żyjemy w czasach, kiedy coraz więcej rzeczy można z powodzeniem załatwić przez internet. Nie chcesz wychodzić z domu? Zrób zakupy online. Nie chce ci się chodzić do kina? Zainteresuj się Netflixem. Nawet polska edycja PLAYBOYA, jak widzicie, od jakiegoś czasu ma swoje internetowe wcielenie. Teraz przyszła pora na usługę stworzoną z myślą o miłośnikach gatunkowych win, którzy zarazem są w tej kwestii amatorami.

 

Dzięki usłudze „Tasting Room” każdy zamawiający subskrypcję będzie mógł otrzymać specjalnie dopasowany do jego preferencji zestaw win. A także stopniowo dowie się, które wina należą do jego ulubionych, a w których raczej nie gustuje.

 

Cały proces rozłożony jest na zaledwie kilka prostych kroków. Na tyle prosty, że usługą mogą być zainteresowani także kompletni laicy. Wszystko zaczyna się od przesłania chętnemu użytkownikowi małego, ale bardzo różnorodnego zestawu próbek, w którego skład wchodzą maleńkie butelki win o różnych kolorach, smakach i charakterach. Zamawiający musi wybrać, które rodzaje win odpowiadają mu najbardziej i odesłać odpowiedź ekspertom z firmy, którzy później będą proponować mu wina takie, jakie lubi. Ewentualnie proponować nowinki, które mogą przypaść subskrybentowi do gustu. Oczywiście nic nie jest definitywne. Każde przesłane wino podlega ocenie i możliwości zastąpienia go innym w przyszłości. Stopień kontroli klienta nad zestawem zależy w całości od niego. Choć, nie oszukujmy się, „Tasting Room” jest usługą skierowaną głównie do tych, którzy przy doborze wolą podeprzeć się na doświadczeniu specjalistów. Przecież nie każdy z nas musi być ekspertem od win! Na świecie są też inne alkohole.

 

Nie trzeba chyba wspominać, że firma zapewnia o szerokim wyborze win, które może zaoferować klientowi. W końcu od tego zależy tu najwięcej. Jak jest w praktyce? Jeszcze nie testowaliśmy, ale brzmi ciekawie.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska