5 męskich polskich marek które znamy i nosimy

2016-09-28
5 męskich polskich marek które znamy i nosimy

Zakupy to raczej domena kobiet – wiemy o tym wszyscy. My mamy o wiele więcej ciekawych zajęć niż chodzenie do centrum handlowego. Mimo to oczywiście potrafimy docenić dobre ubrania i dodatki. Zwłaszcza, kiedy są produkowane w Polsce.

Przygotowaliśmy dla Was 5 marek, które zwróciły naszą uwagę. Co więcej, już w ten weekend (1 i 2 października) możecie spotkać twórców tych brandów na targach Slow Fashion na PGE Narodowym. Czeka tam na was Strefa Męska z produktami i akcesoriami dla mężczyzn. Tak, tak – zabierz ją na te targi. Tym bardziej, że na pewno znajdziesz tam także coś dla siebie.

 

Amokrun


to nie jest po prostu kolejna firma odzieżowa – jest to dwójka osób, które dbają o rozwój marki, wkładając w to całą swoją pasję. Osobiste podejście gwarantuje smak ulicy i energię miasta, a wszystko to nie ze względu na modę, ale ze względu szacunek do swojej pracy.

 

Hugbag


to ekskluzywna kolekcja wyrobów skórzanych produkowanych we Wrocławiu przez dwóch przyjaciół - Radka i Radka.


M. Ceran


to inspirowane pełnym nonszalancji stylem włoskiej ulicy marynarki. To połączenie doskonałego kroju z najwyższą jakością tkanin, dodatków i starannością wykonania; zapewniają komfort i poczucie niewymuszonej elegancji. M.Ceran to marynarki bez konstrukcji – pozbawione zbędnych usztywnień, poduszek, podszewki, miękko i w naturalny sposób dopasowują się do sylwetki. W kolekcji jesiennej użyto szlachetnych mieszanek wełny, kaszmiru, alpaki i jedwabiu.

 

Non’chalant


to marka powstała z zamiłowania do klasycznej elegancji. Ponadczasowe kolekcje są uosobieniem brytyjskiego szyku i włoskiej nonszalancji. Markę charakteryzuje wysoka jakość materiałów i dbałość o każdy detal, a kolekcje produkowane są w krótkich seriach, co czyni produkt unikatowym. Asortyment oparty jest na obszernej klasycznej kolekcji będącej sercem stylu marki.

 

The Urban Beard


to po prostu męska jakość.

 

fot. Grupa Slow

 

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska