Daniel Wellington Classic Black – bezpretensjonalna elegancja

2016-10-18
Daniel Wellington Classic Black – bezpretensjonalna elegancja

Zegarki z kolekcji Daniel Wellington Classic Black to znakomity wybór dla mężczyzn, który chcą zadawać szyku, ale nie lubią wyglądać na wystrojonych. Klasyka, która sprawdza się przy najróżniejszych okazjach.

Pomysł na tę firmę wziął się z pozornie błahego wydarzenia. Jej właściciel Filip Tysander leciał pewnego dnia samolotem i spotkał faceta, którego styl go zafascynował. Był zarazem wyjątkowo elegancki i dziwnie bezpretensjonalny. Tysanderowi zapadł on w pamięć tak bardzo, że po jakimś czasie postanowił zacząć produkować zegarki zainspirowane stylem mężczyzny. Chyba już wiecie jak się nazywał się ten facet, prawda?

 

Firma Daniel Wellington to połączenie wyrafinowanego wzornictwa z minimalizmem. Zarówno w wydaniu męskim, jak i damskim, choć oczywiście nas w PLAYBOYU bardziej interesują te pierwsze, charakteryzujące się bardzo męskim, eleganckim designem.

 

 

Zegarki z kolekcji Classic Black mają to, co Daniel Wellington oferuje najlepszego. Założysz taki zegarek do klubu i pójdziesz w nim na wydarzenie wymagające stroju wieczorowego. Świetnie nadaje się na plażę i by mieć go na ręce podczas partyjki pokera. Na mecz i na randkę, na wystawną kolację i śniadanie na trawie. Oczywiście pod warunkiem, że lubisz nosić koszule, a niekoniecznie spędzasz całe dnie w bluzie z kapturem.

 

Minimalistyczne tarcze zaprojektowane są w ten sposób, żeby pasowały do cienkich pasków NATO i pasków skórzanych, które możecie samodzielnie dobrać podczas zakupu.

 

 

Daniel Wellington zadowoli tych, którzy lubią elegancję, ale nie stawiają na ultra-formalny styl. Wszystkie zegarki z kolekcji Classic Black są dostępne w sklepie internetowym firmy, a użycie kodu rabatowego Playboy.pl zapewni naszym czytelnikom 15 proc. zniżki. Przy zakupie zegarka przez internet możecie też liczyć na darmową dostawę.

 

fot. materiały producenta

 

Materiał sponsorowany.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska