Brad Pitt – jak trenował i co jadł przed „Fight Clubem”?

2017-08-01
Brad Pitt – jak trenował i co jadł przed „Fight Clubem”?

Sylwetka Brada Pitta, którą mogliśmy zobaczyć w „Fight Clubie” z 1999 roku pozostaje, pomimo upływu lat, wzorem dla facetów na całym świecie i często jest wymieniana przez kobiety jako przykład tej idealnej.

Fight Club w reżyserii Davida Finchera jest przez wielu wymieniany jako jeden z najlepszych filmów zarówno swojej dekady, jak i w całej historii kinematografii. Trudno się takiemu poglądowi dziwić – obraz jest nie tylko świetną filmową adaptacją powieści Chucka Palahniuka (a jak wiadomo, wymagania wobec filmów robionych na podstawie książek zawsze są wysokie), ale zachwyca również pod względem przywiązania do szczegółów. Widać, że cała ekipa włożyła maksymalny wysiłek w tę produkcję.

 

Dotyczy to rzecz jasna również – a może przede wszystkim – odtwórcy jednej z głównych ról, czyli Brada Pitta. Gdy trwały zdjęcia do Fight Clubu, aktor mógł się pochwalić objętością tkanki tłuszczowej na poziomie sześciu procent, czyli mniej, niż ma chociażby Cristiano Ronaldo!

 

Aby dojść do takiej formy, Pitt ostro trenował i przestrzegał rygorystycznej, wysokobiałkowej diety. Jeśli chcecie spróbować pójść w jego ślady, to tak wygląda rozpiska treningowa:

 

Poniedziałek – klatka piersiowa

 

Pompki: 3 serie po 25 powtórzeń

Wyciskanie na ławce poziomej: 3 serie – 25, 15, 8 powtórzeń z rosnącym ciężarem

Wyciskanie na maszynie: 3 serie po 15 powtórzeń z rosnącym ciężarem

Wyciskanie na ławce dodatniej: 3 serie po 15 powtórzeń z rosnącym ciężarem

Rozpiętki na maszynie: 3 serie po 15 powtórzeń z rosnącym ciężarem

 

Wtorek – plecy

 

Podciąganie na drążku: 3 serie po 25 powtórzeń

Ściąganie linki wyciągu do brzucha siedząc: 3 serie z rosnącym ciężarem do zmęczenia

Ściąganie linki wyciągu górnego do klatki: 3 serie z rosnącym ciężarem do zmęczenia

Wiosłowanie końcem sztangi: 3 serie z rosnącym ciężarem do zmęczenia

 

Środa – barki

 

„Arnoldki”: 3 serie

Unoszenie sztangielek bokiem: 3 serie

Unoszenie sztangielek w przód: 3 serie

 

Czwartek – biceps i triceps

 

Wyciskanie sztangi na modlitewniku: 3 serie z rosnącym ciężarem

Uginanie ramion podchwytem stojąc – z rączką wyciągu: 3 serie z rosnącym ciężarem

Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt "młotkowy"): 3 serie z rosnącym ciężarem

Prostowanie ramion na wyciągu stojąc: 3 serie z rosnącym ciężarem

 

Piątek i sobota – cardio

 

Godzina na bieżni z tętnem wynoszącym 80-90% maksymalnego

 

Dieta (przykładowa na jeden dzień, około 2000 kalorii)

 

Śniadanie: jajka (6 białek, 7 żółtek) i 75g owsianki z rodzynkami

Drugie śniadanie: tuńczyk z puszki z chlebem pita

Obiad: dwie piersi z kurczaka, 75-100g brązowego ryżu lub makaronu, warzywa

Posiłek przedtreningowy: baton białkowy lub szejk i banan

Posiłek potreningowy: szejk białkowy i banan

Kolacja: grillowana ryba lub kurczak, brązowy ryż lub makaron, warzywa

Wieczorna przekąska: szejk z białka kazeinowego lub ser niskotłuszczowy

 

Jak widać, Brad nie stosował żadnych tajemnych praktyk – po prostu dużo ćwiczył i jadł „czysto”. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, żeby pójść w jego ślady!

 

foto: youtube

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska