Seksowni dziadkowie podbijają świat

Seksowni dziadkowie podbijają świat

Nigdy nie jest tak, by można było powiedzieć, że wszystko stracone, młodość minęła i czas szykować się do grobu. Światowe wybiegi podbijają modele, o których naprawdę trudno powiedzieć, że to młodzieniaszki. Ich dojrzałość okazała się dla projektantów kluczowym argumentem, by ich wynająć. Poznajcie modeli-staruszków!

Jeszcze kilka lat temu nikomu do głowy nie przychodziło, że dojrzały mężczyzna może być seksowny. Właściwie tylko Hugo Boss stawiał na "dziadków" w kampaniach reklamowych i filmikach promocyjnych. Przypominacie sobie ekskluzywną linię Baldessarini? Reklamował ją Charles Schumann, starszy gość, który był właścicielem baru. Jego aparycja tak zachwyciła decydentów w Bossie, że uczynili go centralnym punktem gigantycznej kampanii.

 

 

To było jednak dawno. I był to przypadek odosobniony. Ostatnio jednak wszystko się zmieniło, głównie za sprawą mediów społecznościowych. Starsi, ale zabójczo przystojni mężczyźni, tworzą swoje profile na Instagramie i jeden po drugim są wyławianie z morza nijakich twarzy. Doskonałym przykładem jest Philippe Dumas, który na koncie ma już udział w wielu kampaniach, maszerował po wybiegach słynnych projektantów, a na wszystkim zarobił pewnie znacznie więcej niż całe wcześniejsze życie.

 

 

Są też przykłady naprawdę wyjątkowe. Chińczyk Wang Deshun ma aż 79 lat. Po wybiegu chodzi, jakby nie skończył 20. Jest gibki i bardzo męski, w ocenie pań przede wszystkim. W jednym z filmików, jakie nakręcił o sobie wyjaśnia, że utrzymanie takiej formy w takim wieku kosztowało go wiele pracy. Nie była to jednak praca podjęta w pewnym momencie, ale sumiennie wykonywana od zawsze. Dzięki takim zwierzeniom Wang Deshun wciela się w rolę idola młodych, zmęczonych androginicznymi modelami, którzy wciąż królują w modelingu.

 

 

Innym doskonałym przykładem jest Irvin Randle. Już w tej chwili w Stanach mówi się na niego "seksowny dziadek", a kobiety wymieniają się jego zdjęciami na swoich kontach na Facebooku znacznie chętniej niż chłopcami urodzonymi na przełomie XX i XXI wieku.

 

Wednesday

A post shared by too grown. (@irvinrandle) on

 

Friday

A post shared by too grown. (@irvinrandle) on

 

Przykład dają także giganci mody, jak włoskie Brioni. Założona w Rzymie firma, szyjąca garnitury, zaangażowała do ostatniej kampanii zespół Metallica. James, Lars, Kirk i Robert prezentują się w garniturach dość oryginalnie. Na pewno nie da się o nich powiedzieć, że są młodzi. Większość skończyła właśnie pół wieku, część ma już wnuki. Także panowie, troszkę wiary w siebie: nigdy nie jest za późno na bycie seksownym i pożądanym.

 

 

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska