Nowy "mieszczuch" Harleya-Davidsona: Street Rod

2017-03-09
Nowy "mieszczuch" Harleya-Davidsona: Street Rod

Nowy Harley-Davidson Street Rod nie pozwala oderwać od siebie wzroku. Motocykl o korzeniach w platformie street jest „mieszczuchem”, a według twórców „oferuje porywające przeżycia”.

Silnik High Output Revolution X 750 zapewnia wyższy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów, a na dodatek wkręca się na wyższe obroty. Większą moc uzupełniają ostra geometria podwozia i agresywna pozycja do jazdy. Udoskonalenia nie ominęły również zawieszenia, hamulców i kół.

 

Surowy wygląd nawiązuje do stylizacji Dark Custom. Akcenty ze stali zrobione są w stylu maszyn wyścigowych. Nowy Harley-Davidson Street Rod będzie dostępny w trzech opcjach lakieru: Vivid Black, Charcoal Denim i Olive Gold.

 

 

Silnik Street Roda dostarcza 18 proc. więcej mocy oraz zapewnia o 8 proc. wyższy moment obrotowy w porównaniu do motocykla Street 750. Maksymalną moc uzyskuje przy 8750 obr./min., natomiast najwyższy moment obrotowy przy 4000 obr./min. Silnik zaprojektowano tak, aby dostarczał najwięcej mocy w zakresie od 4000-5000 obr./min. Ta wysoka wydajność w średnim zakresie obrotów doskonale sprawdza się na co dzień.

 

Podwozie motocykla Street Rod zostało zaprojektowane z myślą o dorównaniu wydajnością silnikowi. Motocykl posiada 43-milimetrowy, odwrócony widelec (USD) zamocowany w lekkiej, aluminiowej półce. Kąt nachylenia widelca został zmniejszony z 32 stopni do 27, aby zwiększyć precyzję układu kierowniczego.

 

Nowe tylne amortyzatory są wyposażone w zewnętrzny zbiornik, dzięki czemu pojemność oleju jest większa, a nie wpływa to na efektywność tłumienia. Zakres ruchu został zwiększony o 31 proc. (do 117 mm). Wahacz, który wyglądem dorównuje osiągom, jest nieco dłuższy, aby pasował do dłuższych amortyzatorów.

 

Wysokość siodła została podwyższona do 765 mm, aby poprawić widoczność. Motocykl Street Rod jest wyposażony w nowe, kute dźwignie hamulca i biegów oraz centralnie montowane aluminiowe podnóżki, które ułatwiają prowadzenie i pozwalają większości kierowców swobodnie oprzeć nogi o podłoże podczas postoju. Kąty wychylenia motocykla, które wynosiły 28,5 stopni z prawej i lewej strony zostały zwiększone do 37,3 stopni z prawej strony i do 40,2 z lewej, aby zaspokoić potrzeby miłośników ostrzejszej jazdy.

 

Płaska kierownica w stylu drag pozwala kierowcy przyjąć bardziej agresywną pozycję. Nowe lusterka wsteczne mocowane do końców kierownicy można zamontować nad manetkami lub pod nimi. Nowa konstrukcja daje możliwość ich złożenia do pozycji, która nie przeszkadza dłoniom kierowcy.

 

Motocykl Street Rod posiada wyjątkowe, 17-calowe czarne koła odlewane z aluminium z siedmioma rozdzielającymi się ramionami i nowe opony radialne Michelin Scorcher 21 120/70 R17V z przodu i 160/60 R17V z tyłu. Dwa dwutłoczkowe zaciski oraz dwie 300 mm tarcze przedniego hamulca z układem ABS zapewniają właściwą siłę hamowania. Inteligentny system zabezpieczający jest standardowym wyposażeniem.

 

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska