Filmy BMW powracają po latach

Filmy BMW powracają po latach

W świecie zdominowanym przez koszmarne spoty z suplementami diety i lekami na uspokojenie w rolach głównych można dojść do wniosku, że wyrażenie „dobra reklama” to oksymoron. Na szczęście są jeszcze firmy, które potrafią się zareklamować w taki sposób, że możemy tylko przyklasnąć.

Na początku XXI wieku firma BMW postanowiła w nieszablonowy sposób zareklamować swoje samochody. Zamiast poprzestać na standardowej reklamówce, w której zachwycona kobieta patrzy się na pewnego siebie faceta w aucie bawarskiej marki, postanowiono pójść o krok dalej.

 

Bawarski koncern podszedł do tematu reklamy z nieco większym rozmachem. Nie ograniczono się do nakręcenia zwyczajnych spotów, a zamiast tego stworzono serię filmów krótkometrażowych – ostatecznie powstało ich 8 i otrzymały wspólną nazwę The Hire. We wszystkich w głównej roli wystąpił brytyjski aktor Clive Owen, który wcielił się w rolę tajemniczego Kierowcy i w każdym z filmów zasiadał on za kierownicą innego modelu BMW.  

 

Clive Owen to nie jedyna gwiazda, która miała swój udział przy powstawaniu filmów z serii The Hire. Za reżyserię poszczególnych filmów odpowiadali między innymi Alejandro González Iñárritu, John Woo oraz Guy Richie, dla których była to doskonała okazja do zaprezentowania swoich umiejętności w krótkim metrażu. Nazwiska producentów są równie imponujące, że wspomnimy chociażby braci Ridleya i Tony’ego Scottów oraz Davida Finchera.

 

BMW po latach wraca do idei reklamowania swoich samochodów za pomocą filmów krótkometrażowych. W rolę kierowcy ponownie wcieli się Clive Owen (który po występach w Bliżej oraz Sin City jest z pewnością bardziej rozpoznawalny niż przed laty), a za kamerą znów stanie uznany reżyser. Właśnie ukazał się zwiastun filmu pod tytułem The Escape, który wyreżyseruje znany z Dystryktu 9 Neill Blomkamp.

 

 

Oprócz Clive’a Owena w obsadzie znaleźli się Dakota Fanning, John Berthal oraz Vera Farmiga. Ze zwiastuna nie dowiadujemy się wiele oprócz tego, że z pewnością nie zabraknie efektownych scen akcji. Mamy także nadzieję, że twórcy nie poprzestaną tylko na jednym filmie. A jeśli nie widzieliście poprzednich części, gorąco zachęcamy do nadrobienia zaległości.

 

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska