Debata prezydencka w USA: zobaczcie co zrobiło Audi!

Debata prezydencka w USA: zobaczcie co zrobiło Audi!

Nawet 100 milionów Amerykanów oglądało pierwsze z trzech starć demokratki Hillary Clinton i republikanina Donalda Trumpa. Debatę wykorzystało w brawurowy sposób Audi. Niemiecka firma stworzyła reklamę „Duel” (ang. - pojedynek), która została wyświetlona podczas wydarzenia.

„Duel” to właściwie nie reklama, ale hollywoodzki film w stylu Jamesa Bonda. Dwoje hotelowych pracowników bije się o zaparkowanie gwiazdy wieczoru – Audi RS7 Sportback. Reklama jest puszczona od tyłu, co potęguje wrażenie. Za jej stworzenie odpowiadają najwięksi na rynku mistrzowie tego typu produkcji.

 

 

Niemiecki producent puszcza oko do odbiorcy, inteligentnie pokazując, do czego prowadzi spór, jeśli stawka jest naprawdę wysoka. Tak jak podczas debaty Clinton-Trump, której zwycięzca może objąć stanowisko najpotężniejszego człowieka na świecie.

 

Debata prezydencka miała miejsce w nocy z 26 na 27 września polskiego czasu. Oglądalność była ogromna, mówi się nawet o 100 mln widzów. To znaczy, że wydarzenie ustąpiło pod tym względem tylko finałowi Super Bowl, który co roku ogląda blisko 160 mln Amerykanów.

 

Specjaliści nie mają wątpliwości, że prawdziwe polityczne starcie wygrała Hillary Clinton, była Pierwsza Dama. Także widzowie potwierdzają te obserwacje. Z motoryzacyjnego punktu widzenia, triumfatorem jest Audi, w naszej opinii. Chociaż zarówno produkcja, jak i emisja trwającego aż 1,5 minuty filmu musiała kosztować krocie.

 

„Duel” nie kończy swojego żywota, reklama zostanie wyemitowana także podczas kolejnych debat kandydatów do objęcia stanowiska prezydenta Stanów Zjednoczonych.

 

PS. Dwa słowa o bohaterze filmu, Audi RS7 Sportback. Samochód napędzany jest podwójnie doładowanym silnikiem V8 o mocy 560 koni mechanicznych. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje mu jedynie 3,9 sekundy. Wartość momentu obrotowego to 700 Nm.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska