Motocykl Triumph Thruxton w wersji Icon 1000

Motocykl Triumph Thruxton w wersji Icon 1000

Ci, którym standardowe wersje motocykli nie wystarczają, szukają dla siebie czegoś ekstra. I do takich właśnie ludzi skierowana jest oferta Icon 1000.

Icon 1000 to jeden z najpopularniejszych na świecie specjalistów od przerabiania fabrycznych motocykli na jedyne w swoim rodzaju perełki. Najnowszym przykładem tego, co są w stanie dokonać, jest ich pomysł na Triumpha Thruxtona z 2014 roku, który został ochrzczony jako Three Martini Lunch.

 

Stylistyka oryginalnego Thruxtona mocno nawiązuje do stylu retro, a w egzemplarzu stworzonym przez Icon 1000 ten trend jest jeszcze bardziej widoczny. Głównie dzięki kolorowi lakieru Verdoro Green, mocno kojarzącemu się z latami 60. XX wieku – był wtedy stosowany w samochodach produkowanych przez koncert General Motors. Zobaczcie, jak najnowsze dzieło Icon 1000 prezentuje się na zdjęciach:

 

 

Firma nie ograniczyła się jedynie do przeróbek stylistycznych – w motocyklu wymienione zostały hamulce, a także został wyposażony w amortyzator od Nitrona oraz koła, przywodzące na myśl te montowane w motocyklach Kawasaki KZ1000 w latach siedemdziesiątych. A tak Three Martini Lunch wygląda w ruchu:

 

 

Motocykl, który posłużył jako baza do modyfikacji to Triumph Thruxton 900 z 2014 roku. Jest produkowany przez brytyjską firmę od 2004 roku, a jego sercem jest czterosuwowy silnik o pojemności 863 centymetrów sześciennych, który generuje moc 68 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy wynosi 71 Nm przy 5750 obrotach na minutę.

 

Niedawno pisaliśmy o równie ciekawym, choć sporo słabszym motocyklu – firma FB Mondial pokazała światu jednoślad o interesującym wyglądzie, który został przez nich nazwany Hipster.

 

foto: icon1000.com

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska