Ten SUV się zmienił. Nowa Honda CR-V

Ten SUV się zmienił. Nowa Honda CR-V

Nowocześniejsza, lepiej wyposażona, nieco większa i mocniejsza. Taka jest nowa generacja przebojowego SUV-a Hondy, modelu CR-V.

To już piąta generacja samochodu uważanego za jeden z najlepszych SUV-ów. CR-V to solidny i bezawaryjny wóz. To nie tylko opinia blisko 4 mln posiadaczy, ale także fakt, który można zweryfikować po prześledzeniu rankingów usterkowości. CR-V w każdej generacji zawsze plasuje się w czubie najlepszych.


 

Nadchodząca generacja jest zdecydowanie nowocześniejsza. Przód, zwłaszcza lampy zapożyczono z mniejszego Civica. Maska ma mocniejsze przetłoczenia, których nie poprowadzono jednak po bokach. Z boku nowe auto od poprzednika najtrudniej będzie odróżnić, za to z tyłu, dzięki nowym błotnikom i światłom już tak.

 

Więcej zmian zaszło we wnętrzu. Honda postawiła na tablet jako ekran centralny z regulacją wszystkich funkcji auta. Deska rozdzielcza jest cyfrowa, a wyświetlacz prędkości to zmieniające się liczby, a nie tradycyjny zegar. Według Hondy tego właśnie oczekują dziś klienci. Oraz bogatego wyposażenia, więc także w tym przypadku Japończycy wyszli im naprzeciw. Nowa CR-V ma światła LED-owe, systemy utrzymania w pasie ruchu, wykrywania kolizji i pomagający parkować, tempomat adaptacyjny i dziesiątki innych. Bagażnik będzie można otworzyć ruchem stopy, patent po raz pierwszy zastosował Ford w Kudze, ale teraz ma go w ofercie więcej firm.

 

Spore zmiany pod maską. Na razie nie wiadomo jeszcze, jaka będzie oferta na polski rynek, bo prezentacja specyfikacji dotyczy Stanów Zjednoczonych. Tam auto będzie można zamówić z 2,4-litrowym silnikiem benzynowym (u nas nigdy go nie było) albo zupełnie nowym 1,5-litrowym benzynowym dieslem. Ten ostatni ma aż 190 KM. Można się spodziewać, że motor będzie również w nowych CR-V sprzedawanych w naszym kraju.

 

Do salonów nowy SUV trafi w 2017 roku.

 

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska