Pierwszy w historii butik Rolls-Royce'a

2016-10-27
Pierwszy w historii butik Rolls-Royce'a

Na nową ścieżkę robienia interesów wkracza Rolls-Royce. Najbardziej ekskluzywna firma motoryzacyjna świata otworzyła pierwszy w swojej historii butik. Można w nim „doświadczyć” tego, czym jest Rolls, ubrać się, zjeść i kupić dzieła sztuki.

 

Mapa luksusu wygląda teraz tak, że butik Rolls-Royce'a nie pojawił się ani w Paryżu, ani w Londynie, czy Nowym Jorku, ale w Dubaju. Lokalizacja wydaje się oczywista: to tam są prawdziwe pieniądze. Wieżowce, sztuczne wyspy, największe centra handlowe świata i coraz więcej turystów. Plus lokalni miliarderzy.

 

Butik został stworzony na wzór stoiska, jakie Rolls-Royce otworzył jakiś czas temu we włoskim Porto Cervo. Mieści się w jednym z najdroższych miejsc w Dubaju: City Walk. Wzornictwo zapiera dech w piersiach, choć być może nie tym, którzy będą z butiku korzystali, bo oni są do takich miejsc przyzwyczajeni, właściwie w innych nie bywają.

 

Miejsce, którego budowa pochłonęła kilka milionów dolarów, podzielono na 4 strefy. W Studiu Inspiracji można zapoznać się z ręczną robotą rzemieślników (a może artystów) z brytyjskiej firmy. Obsługa pokaże, jak wybiera się wyposażenie i z czego można korzystać. Ten wybór jest od razu przenoszony do interaktywnego studia Spirit of Ecstasy, gdzie wirtualnie poznaje się auto, które właśnie się stworzyło.

 

Z kolei Atelier jest rodzajem galerii. Pokazywane tam będą dzieła sztuki współczesnej, trendy, materiały, malarstwo. Tam będą się spotykać klienci z artystami zapraszanymi na zaaranżowane wcześniej wernisaże.

 

Trzecim pomieszczeniem jest Pinnacle Cafe: po prostu doskonała kawiarnia, idealna do spotkań z przyjaciółmi, na szybkie biznesowe mitingi, czy lekkie posiłki. Oczywiście poziom kawiarni będzie pasował do Rolls-Royce'a.

 

Ostatnia część butiku to Affinity Area. To miejsce Rolls-Royce oddaje producentom luksusowych dóbr: domom mody, manufakturom zegarkowym, jubilerom. Będą tam mogli pokazywać swoje prace i sprzedawać je. Większość największych ma swoje własne butiki w Dubaju, można się więc spodziewać, że u Rolls-Royce'a pojawią się niszowe firmy, nierzadko będące elitą elit. Czyli odpowiednikiem Rolls-Royce'a.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska