Fiat 500 Riva: coś do garażu PLAYBOYA

Fiat 500 Riva: coś do garażu PLAYBOYA

Piękne motorówki i niemniej piękny samochód. Kobieta też się pewnie znajdzie.

W 1957 roku Fiat 500 przyczynił się do zmotoryzowania szybko rozwijających się Włoch, stając się samochodem kultowym, sprzedanym w ilości około 4 milionów sztuk.  Były to lata „dolce vita", kiedy Włochy rozkwitały i rozbudowywały się z rozmachem i entuzjazmem.  Fiat „cinquino" nie tylko dawał możliwość zrealizowania w przystępny sposób rosnącej potrzeby mobilności, ale był również dla całego pokolenia symbolem celebrowania życia i pełnego korzystania z jego przyjemności.  Ten sam wyraz witalności odnajdujemy w Aquaramie, łodzi marki Riva, która w tamtych czasach była synonimem elegancji i doskonałości. Prawdziwy symbol statusu, wykonany z ekskluzywnych materiałów, z maksymalną troską o szczegóły i zgodnie z najlepszym kunsztem rzemieślniczym – piszą oficjalnie w Fiacie. To już wiecie, dlaczego zbudowano Fiata 500 Riva? Bo te dwie firmy idealnie do siebie pasują (choć motorówki nie były dla każdego). Limitowaną i eksluzywną serię odróżnicie po gałca dźwigni zmiany biegów wykonana jest z jednego bloku mahoniu, a deska rozdzielcza, również z mahoniu, zdobiona jest wstawkami z drewna klonowego. Te najwyższej klasy rodzaje drewna, wykorzystywane w produkcji jachtów Riva, zarezerwowane dotychczas tylko dla samochodów klasy premium, oferowane teraz są w Fiacie 500 Riva, jako połączenie wyrafinowanej technologiii doskonałego kunsztu rzemieślniczego. Cena? Cóż. Prawie 18 tysięcy euro, ale warto – Fiat jest dopieszczony w najdrobniejszych detalach. Popatrzcie zresztą sami!

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska