Dziś Dzień Łapania za Biust

Dziś Dzień Łapania za Biust

Dziś jedno z ulubionych świąt każdego mężczyzny. Zresztą nie ma powodu, żeby Dzień Łapania za Biust nie był także ulubionym świętem kobiet. Wystarczy tylko trafić w dobre ręce...

Jak wiemy z doświadczenia, biust jest jedną z tych rzeczy, na które poznając kobietę patrzymy w pierwszej kolejności. Ale po co zatrzymywać się na patrzeniu? Jest ono lepsze od dotykania tylko pod jednym względem: o patrzenie nie trzeba pytać i dużo trudniej dostać za nie po gębie.

 

Większe, mniejsze, młodsze, starsze i o różnych kształtach – wszystkie rodzaje piersi lubimy, byle były ładne, kształtne, jędrne. Wszystkie właścicielki piersi zapraszamy do udziału – w końcu należy pamiętać, aby dzień święty święcić. Tym bardziej wtedy, kiedy świętowanie łączy się z frajdą.

 

A świętować można jak kto lubi. Można wieczorem ze swoją kobietą. Można namawiać do świętowania koleżanki albo dotąd zupełnie obce dziewczyny. W końcu w dzień świąteczny może być łatwiej niż w powszedni – warto spróbować. Rosyjskiemu komikowi Samowi Nickelowi udało się namówić do wspólnego obchodzenia święta aż 1000 różnych kobiet. Dlaczego nie pójść jego śladem?

 

Argumenty, którymi będziemy panie namawiać mogą zresztą opierać się nie tylko na przyjemności. Dzień Łapania za Biust jest czasami wykorzystywany do promocji samobadania piersi. Na przykład kilka lat temu w kampanii z okazji 5 lipca kobietom o łączeniu przyjemnego z pożytecznym przypominali Przemysław Saleta, Radosław Majdan czy Jacek Stachurski. Promowali aplikację na iPhone'a, w której instruowali panie, jak się dotykać, by wiedzieć, że piersi są zdrowe.

 

Do obchodzenia święta Playboy chyba nie musi czytelników namawiać. Jednak nawet największych pechowców, którzy pozostaną dziś bez kontaktu ze światem zewnętrznym albo przypadkiem otoczonym przez sztywne kobiety, możemy pocieszyć. Już 14 lipca kolejne sympatyczne święto – Dzień Łapania za Tyłek.

 

Wiec jak tam, panowie? Z iloma biustami już dziś poświętowaliście?

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska