Młodym ludziom wystarczy mniej niż 10 sms-ów, żeby pójść ze sobą do łóżka

2016-12-28
Młodym ludziom wystarczy mniej niż 10 sms-ów, żeby pójść ze sobą do łóżka

Długie romanse kończące się upragnionym seksem dopiero po 2 miesiącach? Seks dopiero na trzeciej randce? Albo chociaż długie wymiany sms-ów? To wszystko przeszłość. Tak zwanej „dzisiejszej młodzieży” wystarczy mniej niż 10 wiadomości, żeby umówić się na seks.

Podobno milenialsi uprawiają mniej seksu niż ich ojcowie i dziadkowie. Cóż, to możliwe. Wszystko wskazuje jednak na to, że uprawiają seks ciekawszy. Teraz dowiedzieliśmy się o nich jeszcze czegoś. Widać to nawet na pierwszy rzut oka, ale powiedzmy to wyraźnie: dzisiejsza młodzież jest zdecydowanie bardziej bezpośrednia, jeśli chodzi o nawiązywanie kontaktów seksualnych. Dowody?

 

Swoje śledztwo w tej sprawie przeprowadził serwis Mashable. Zapytali setek mężczyzn o to, ile czasu i starań mija od pierwszego sms-a do chwili, kiedy zaliczą dziewczynę, do której napisali. Okazało się, że niepisana „zasada 10 sms-ów” już dawno nie obowiązuje!

 

Jakie są powody takiego stanu rzeczy? Cóż, nie chcemy pisać o ogólnokulturowych zmianach, które sprawiają, że młodzież jest bardziej bezpośrednia i o tym, że przecież seksu w mediach i w dyskursie publicznym nie brakuje. Jeśli chodzi o konkretniejsze powody – warto zwrócić uwagę przede wszystkim na popularność Tindera i innych serwisów randkowych, w których chodzi o zaaranżowanie szybkiego i niezobowiązującego seksu. Krótko mówiąc: wielu ludzi dowiedziało się, że to nietrudne i stara się z tej wiedzy korzystać. Dotyczy to obu płci.

 

Co więcej, wydaje się, że proces będzie postępował dalej. W rozmowie z serwisem Mashable psycholog kliniczna dr Belisa Vranich stwierdziła: „Zauważyłam, że im młodszy randkowicz, tym mniej wiadomości tekstowych potrzeba mu, by umówić się na spotkanie.” I chodzi tu o spotkanie, które ma w zamierzeniu kończyć się seksem. Oczywiście o ile spotkany „w realu” partner nie okaże się absolutnym palantem.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska