Do uwodzenia wystarczy mieć trzy cechy

2017-01-17
Do uwodzenia wystarczy mieć trzy cechy

Ani bycie przystojnym, ani rozmiar penisa, ani ciało jak z siłowni nie gwarantują sukcesów uczuciowych i seksualnych. Naukowcy właśnie wyodrębnili „złotą trójkę” cech, które gwarantują mężczyźnie powodzenie u kobiet.

Dlaczego jedni z nas nie narzekają na powodzenie, inni ponoszą same porażki, choć bardzo się starają, a jeszcze inni nie mogą się opędzić od kobiet, choć tak naprawdę niewiele energii wkładają w podrywanie, ubieranie się i pracę nad sobą? Musi być jakiś tajemniczy eliksir, który odpowiada za to, że na jednych dziewczyny „lecą”, a na innych nie. Jaka jest jego receptura?

 

Jak się okazuje, to prawda. Rzeczywiście jest taki eliksir, składający się z trzech cech charakteru. Posiadanie ich wszystkich jest gwarancją sukcesu. Co ciekawe, do jego przyrządzenia nie potrzeba składników, które powszechnie utożsamiamy z powodzeniem. Cechy fizyczne, które zwykle stawiamy na piedestale, wcale nie odgrywają aż tak ważnej roli.

 

Zatem po pierwsze: pewność siebie. Faceci, którzy są pewni siebie, wygrywają na starcie. Nie chodzi o przekonanie o własnej doskonałości, to pycha i głupota. Raczej o świadomość własnych przewag i niedociągnięć i akceptowanie ich. Pogodzenie się ze sobą, takim jakim się jest.

 

Po drogie: pozytywne nastawienie do życia i świata. Kobiety nie lubią smutasów, narzekaczy, facetów szukających dziury w całym. Optymizm, otwartość i pozytywna energia robią robotę.

 

Wreszcie po trzecie: ekstrawertyzm. Mówienie o swoich uczuciach, niechęć do zamykania się w sobie i ponownie – otwartość. Introwertycy naprawdę nie mają szans.

 

Szef zespołu badawczego z Oxfordu, Adrian Furnham, skomentował: - Te trzy cechy tworzą „złotą trójkę”. Mężczyźni je posiadający nie tylko mają powodzenie, ale dzięki swojemu optymizmowi także żyją dłużej – powiedział.

 

Reasumując: pewność siebie, optymizm i ekstrawertyzm. I właściwie nic więcej się nie liczy.

 

Foto: iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska