Jak wygląda idealne ciało mężczyzny według kobiet?

2017-03-24
Jak wygląda idealne ciało mężczyzny według kobiet?

Kiedy je o to zapytasz – zawsze mogą skłamać. Co jednak, gdyby wyciągnąć wnioski na podstawie tego, co oglądają w serwisach pornograficznych? PornHub ujawnił takie dane!

Wyniki zaskakują. Wygląda na to, że kobietom wcale nie chodzi o sześciopak i młodą, idealną sylwetkę. Najczęściej w wyszukiwarkę PornHuba wpisują bowiem dwa hasła: „tatuś” i „owłosiony”. Zaskoczeni? Bo temu, że ze statystyki PornHuba wynika, że mimo wszystko rozmiar ma znaczenie chyba nikt się za bardzo nie dziwi. Przynajmniej jeśli chodzi o pornografię.

 

PornHub lubi od czasu do czasu publikować absolutnie fascynujące dane. Tak samo jest tym razem. Wnioski płynące z obserwacji damskich wyszukiwań ujawnił rzecznik prasowy PornHuba w wywiadzie dla serwisu plotkarskiego Daily Star.

 

Wniosek pierwszy, też być może zaskakujący: kobiety ponad wszystko chcą oglądać inne kobiety! Szukają w PornHubie przede wszystkim „lesbijek” i „trójkątów” (ciekawe czy to znaczy, że większość kobiet ma fantazje lesbijskie czy też to lesbijki w przytłaczającej większości są użytkowniczkami serwisów pornograficznych?). Wniosek drugi – jeśli już panie wyszukują facetów, muszą to być stereotypowo męscy, ale „nieidealni” faceci ze sporymi instrumentami. Lubią też czarnych mężczyzn.

 

Wróćmy jednak do tego, co zdziwiło nas najbardziej. Panie naprawdę wolą oglądać owłosionych, podtatusiałych hydraulików niż zadbanych kolesi z sześciopakami, którzy wyglądają jak Tyler Durden z „Podziemnego kręgu”? Tak mówią statystyki wyszukiwań. I kropka. Zaskoczenie.

 

Czy jednak takich faktów nie można interpretować na różne sposoby? Owszem, można. Na przykład w taki sposób, że fantazje to jedno, a rzeczywistość – drugie, zaś oglądanie porno to raczej kwestia fantazji. Jednak z drugiej strony – może wszyscy grubi, owłosieni hydraulicy zyskają teraz trochę pewności siebie i zaczną bardziej się starać, by spełniać te kobiece fantazje?

 

fot. iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska