10 sposobów na silniejszą i dłuższą erekcję

2017-03-24
10 sposobów na silniejszą i dłuższą erekcję

To odwieczne marzenie każdego z nas. Po pierwsze, żeby stał. Ale po drugie, żeby stał naprawdę twardo i długo. Są rozmaite medykamenty, dzięki którym można to osiągnąć, ale my polecamy sposoby naturalne. Zdrowsze i lepsze.

 

1. Odżywiaj się prawidłowo

 

Banał, ale taki, którego większość wciąż nie chce zaakceptować. Jesteś tym, co jesz. Jeśli będziesz faszerował swoje ciało tłuszczami trans, fast-foodem i nasyconym cholesterolem gównem, nie masz szans na dłuższą metę. W wieku 20 lat nic ci to nie będzie przeszkadzać, ale jako czterdziestolatek obudzisz się z ręką w nocniku. Postaraj się jeść tak, jak mieszkańcy basenu Morza Śródziemnego. Zatem warzywa, niewiele mięsa, oliwa z oliwek, jak najmniej smażonego.

 

2. Dobieraj pozycję

 

O tym z kolei może wiedzieć niewielu z was. Niektóre pozycje sprzyjają napływowi krwi do penisa, a to jest sprawą kluczową. Generalna zasada: bądź raczej na górze. Dobre są też wszelkie warianty stojące lub klęczące. Gorzej, jeśli leżysz na boku albo ona cię ujeżdża.

 

3. Wyluzuj się

 

Związek między stresem, a problemami z erekcją jest nie tylko oczywisty, ale został wielokrotnie dowiedziony. Im więcej złości i stresu, głównie tego pracowego, tym problemów więcej. Nawet jeśli wciąż staje, to erekcja może być słabsza, a jej czas ograniczony.

 

4. Obniż wrażliwość

 

Najprostsza metoda to używanie prezerwatywy, której nota bene powinieneś używać zawsze, a na pewno wówczas, jeśli masz różne partnerki. Inna metoda to wplatanie nie myślenia o seksie w stosunek. Nic się nie stanie, jeśli wykonując ruchy posuwisto-zwrotne na kilka sekund pomyślisz o meczy Bayernu z Realem. Ćwicz takie myślowe „ucieczki”.

 

5. Nie korzystaj z laptopa

 

Laptop na kolanach to bardzo zły pomysł. Pogarsza jakość spermy, ale także rozgrzewa cały instrument. Dowiedziono związku między podwyższoną temperaturą, a słabszym wzwodem.

 

6. Zrób przegląd leków

 

Bardzo wiele leków pogarsza jakość erekcji. Medykamenty na depresję, obniżenie ciśnienia, rozmaite problemy psychiczne, leki przeciwlękowe i nasenne to przykłady pierwsze z brzegu. Rozumiemy, jeśli musisz je brać i nie namawiamy do odstawienia, ale do konsultacji z lekarzem.

 

7. Myj zęby

 

Zaskoczony? Związek między zepsutymi zębami, a siłą erekcji został potwierdzony. Myj zatem zęby, by próchnicę zwalczać, a jeśli już się pojawi, pędź do dentysty.

 

8. Ćwicz

 

W zdrowym ciele zdrowy duch, żadna nowość. Ćwiczenia fizyczne obniżają ciśnienie, poprawiają ukrwienie i utrzymują człowieka w formie. Także najlepszego przyjaciela człowieka.

 

9. Rzuć palenie

 

Nawet na paczkach papierosów masz ostrzeżenie, że palenie powoduje nie tylko ryzyko raka i chorób serca, ale także kłopoty z erekcją. Nikotynizm niszczy krwiobieg, a naczynia włosowate w penisie, które napełniają się krwią podczas erekcji, należą do najcieńszych i najdelikatniejszych. Zatem zanim stanie ci serce, najpierw on przestanie stawać.

 

10. Nie onanizuj się zbyt często

 

Z ostatnią poradą jest problem, bo nie za bardzo wiadomo ile to jest „zbyt często”. Lekarze uznają, że zabawa ze sobą samym raz dziennie nie powinna być problemem. Z drugiej strony masturbacja pomaga obniżyć wrażliwość, a właśnie napisaliśmy, że nadmierna wrażliwość nie jest sprzymierzeńcem (punkt 4). Musisz znaleźć złoty środek.


Foto: iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska