Ostrzejszy seks? Lubimy coraz bardziej!

2017-04-21
Ostrzejszy seks? Lubimy coraz bardziej!

To, co jeszcze wczoraj wydawało się „zboczone”, dzisiaj wchodzi do repertuaru łóżkowych zachowań akceptowanych i praktykowanych przez większość z nas. Ostrzejszy seks podoba nam się bardziej i bardziej.

Definicja seksu na ostro jest… nieostra. To co dla jednych jest normą, dla innych wydaje się być perwersją. I tak pewnie będzie zawsze, bo tematy takie jak seks grupowy, seks analny, zabawy w wiązanie i dominację, nie przestaną dzielić. Więcej nawet, dzielą takie rzeczy, jak seks oralny i niektóre bardziej zaawansowane seksualne pozycje.

 

Ale zostawmy spory. 400 tysięcy osób spytanych przez portal okcupid.com odpowiedziało na pytania dotyczące seksualności. Wynika z nich, że większość – zarówno kobiet, jak i mężczyzn – staje się coraz bardziej otwarta.

 

Na pytanie czy lubisz „ostry seks” (nie zdefiniowano tego pojęcia) twierdząco odpowiedziało 62 proc. kobiet i 75 proc. facetów. Drzemie w nas siła i perwersja, jak się okazuje.

Gdy ankieterzy podrzucili pytania szczegółowe, okazało się, że odpowiedzi na nie potwierdziły tę pierwszą deklarację. Np. dominować lubi 59 proc. mężczyzn, a 61 proc. uwielbia być totalnie zdominowanymi.

 

Wiązanie w łóżku akceptuje i lubi aż 42 proc. pań, choć tylko 18 proc. z nas. My, jak się okazuje, wolimy gryzienie. 62 proc. mężczyzn nie ma nic przeciwko temu, by tak się działo w łóżku.

 

W łóżku kobiety przestają zajmować się swoimi fryzurami. 62 proc. kobiet lubi ciągnięcie za włosy (42 proc. facetów to akceptuje). Bluzgi, obelgi, świństwa są na porządku dziennym. 57 proc. z nas mówi im „tak”, odsetek wśród kobiet wynosi 44 proc.

 

Bicie po twarzy ma mniej zwolenników, bo tylko 18 proc. u mężczyzn i 16 proc. u kobiet, ale już klapsy w pośladki akceptuje zdecydowana większość osób.

 

Wygląda na to, że mijają lata, a nasza odporność na łóżkową kapsaicynę (substancja nadająca ostrość papryce) zmniejsza się i zmniejsza.

 

Foto: iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska