Ludzie niechętnie umawiają się z osobami biseksualnymi

Ludzie niechętnie umawiają się z osobami biseksualnymi

Najnowsze badania wskazują, że ponad jedna trzecia z nas nie chciałaby pójść na randkę z osobą, którą kręcą zarówno mężczyźni, jak i kobiety. 35 proc. respondentów twierdzi, że z pewnością nie zdecydowaliby się na to.

Badanie zostało przeprowadzone przez amerykańską firmę Adam and Eve, która zajmuje się produkcją zabawek erotycznych. Ankietę przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 1000 Amerykanów. Wyszło na to, że aż 47 proc. z nich nie chce albo nie jest pewna czy chciałaby wejść w związek z osobą biseksualną.

 

Jeśli chodzi o konkrety: 35 proc. przepytanych na pewno nie chciałoby wejść w taki związek, podczas gdy 19 proc. nie jest pewnych.

 

Badania pokazują też różnicę w podejściu do tej kwestii pomiędzy mężczyznami a kobietami. Ogólnie rzecz biorąc, wychodzi na to, że to my jesteśmy bardziej otwarci. 39 proc. facetów przyznało, że podoba im się idea bycia z kimś komu podobają się zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Jeśli chodzi o panie – to samo deklaruje 31 proc. z nich. Pewności co do tego nie ma zaś 23 proc. kobiet i tylko 15 proc. facetów.

 

Wnioski? Może być różnie. Powyższe wyniki mogą rzeczywiście świadczyć o tym, że mężczyźni są bardziej otwarci na inność. Z drugiej jednak strony mogą mieć też związek z popularnymi wśród facetów fantazjami na temat oglądania lesbijskiego seksu. Tak czy inaczej – statystyka jest statystyką.

 

Warto jednak pamiętać o tym, że powyższe badania dotyczą Stanów Zjednoczonych. Jak wypadłyby wyniki podobnej ankiety w Polsce? Czy jesteśmy krajem bardziej konserwatywnym niż USA, czy może pobilibyśmy Amerykanów w kwestii otwartości? Trudno wyrokować aż do momentu, gdy i u nas ktoś wpadnie na pomysł wykonania rzetelnych badań, chociaż podobno Polki stają się coraz bardziej otwarte na nowe doświadczenia. Ewentualnie nasza ciekawość mogłaby zostać zaspokojona, jeśli wy, nasi czytelnicy, dacie nam znać co o tym myślicie. Zachęcamy!

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska