Co ona ma na myśli mówiąc „nieważne”? Kobieca enigma rozszyfrowana

2018-03-08
Co ona ma na myśli mówiąc „nieważne”? Kobieca enigma rozszyfrowana

Kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa? Jest w tym ziarno prawdy, zwłaszcza, kiedy weźmiemy pod uwagę fakt, jakimi językami mówimy. My, kobiety jesteśmy mistrzyniami w owijaniu w bawełnę, a kamuflażu mógłby się od nas uczyć Predator. Dzisiaj jednak chcemy ułatwić wam życie i przedstawiamy kompleksowy słownik, pozwalający zrozumieć wasze ukochane. Przyswójcie, zapamiętajcie, albo zachowajcie ściągę!

„Nieważne” – bardzo ważne, ale nie mamy już siły tego dłużej tłumaczyć. Mamy nadzieję, że nagle was oświeci i zrozumiecie, dlaczego nam na tym zależy.
„Wszystko w porządku; wszystko dobrze” – NIC NIE JEST DOBRZE KRETYNI. Boli nas głowa, jest nam smutno, chcemy jeść, leżeć pod kocem i się przytulać.
„Rób co chcesz” – jeśli zrobicie to, co chcecie, możecie równie dobrze zacząć się pakować. Szybko.
„Nie, to moja wina” – to absolutnie jest wasza wina, ale nie chcemy się kłócić.
„Nie dzwoń do mnie, nie chce mi się z tobą rozmawiać” – przyjedźcie z kwiatami i czekoladkami. Po prostu zróbcie coś romantycznego, żeby pokazać, że wam jeszcze na nas zależy.
„Może ; no zobaczymy” – na pewno nie.
„Nie, nie jestem zła” – Serio, nie jesteśmy złe. Jesteśmy wściekłe tak, że szatan przy nas to całkiem miły gość.
„Baw się dobrze” – bawcie się umiarkowanie dobrze i myślcie o nas cały wieczór. Użyte w trakcie kłótni: możecie nie wracać.
„Obojętnie (jako odpowiedź na pytanie co byś zjadła, jaki film oglądamy, gdzie idziemy w weekend?)” – mamy ochotę na coś konkretnego i chcemy sprawdzić czy znacie nas na tyle dobrze, żeby zaproponować właśnie to.
„Masz rację kochanie” – nie macie racji, ale chcemy połechtać wasze męskie ego.
„Kochasz mnie?” – wydałyśmy bardzo dużo pieniędzy, albo zepsułyśmy waszą konsolę.
„Widziałeś jej tyłek?!” – powiedzcie, że nasz jest lepszy i w ogóle, to jesteśmy najzgrabniejsze na świecie.
„Nie” – zawsze znaczy nie.

 

Paulina Brzozowska

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska