iPhone X za… ćwierć miliona złotych!

2017-09-18
iPhone X za… ćwierć miliona złotych!

Sądzicie, że Apple zaszalało z cenami iPhone’a X? Ciekawe, co w takim razie powiecie na propozycję firmy Brikk.

Niedawno pisaliśmy o konferencji Apple, na której firma z Cupertino zaprezentowała trzy nowe smartfony. Bez wątpienia najwięcej emocji wzbudził model oznaczony jako X – zarówno ze względu na zastosowane w nim technologie (możliwość odblokowywania za pomocą twarzy, ekran wypełniający niemal cały przód urządzenia), jak i cenę. X jest bowiem najdroższym iPhone’m w historii – wersja 64 GB kosztuje niemal 5 tysięcy złotych, natomiast za wariant z 256 GB na pokładzie trzeba zapłacić 5729 złotych.

 

Biorąc pod uwagę ceny podobnych urządzeń, iPhone X z pewnością nie należy do tanich. Jak się jednak okazuje, topowy smartfon od Apple może być jeszcze droższy – i to o wiele! Postarała się o to firma Brikk, której działalność polega na tym, że za pomocą złota i kamieni szlachetnych przekształca urządzenia umiarkowanie drogie w absurdalnie drogie. Tak stało się również w przypadku nowego iPhone’a.

 

 

Firma Brikk przygotowała 5 różnych kolekcji z iPhone’m X w roli głównej. Każda z nich oczywiście różni się ceną. Najtańsza (ale bynajmniej nie tania) została nazwana Mono Collection – telefon w tej wersji charakteryzuje się szklanym tylnym panelem, na którym widnieje laserowo wygrawerowany wzór, a także ozdoby ze złota lub platyny. Cena wynosi 7495 dolarów. Kolejne trzy kolekcje to w zasadzie bogatsze wersje tej opisanej powyżej, więc nie warto się nad nimi rozwodzić.

 

Ciekawy jest jednak najdroższy wariant, nazwany Lux iPhone X Ingot Collection (od luksusu głowa może rozboleć). W tej wersji smartfon od Apple wygląda jak sztabka złota – i defacto właśnie nią jest! Klienci mogą wybierać spośród dwóch opcji – w pierwszej na telefonie znalazło się 108 gramów 22-karatowego złota, natomiast w drugiej aż 250 gramów. Ceny? 44995 i 69995 dolarów. Amerykańscy raperzy z pewnością zacierają już ręce.

 

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska