Coca-Cola podpisała kontrakt z wirtualnym sportowcem

2017-09-26
Coca-Cola podpisała kontrakt z wirtualnym sportowcem

To nic nowego, że świetni sportowcy zarabiają krocie na kontraktach reklamowych. Ale że po raz pierwszy pieniądze trafią do sportowca całkowicie wirtualnego – to spora zmiana! W całą sprawę zamieszana jest Coca-Cola i seria gier FIFA.

Kojarzycie Alexa Huntera? To fikcyjna postać, która po raz pierwszy pojawiła się w grze FIFA 17 w trybie „Droga do sławy”, czyli trybie fabularnym, pozwalającym na poprowadzenie młodego, nieznanego piłkarza do światowej sławy. W najnowszej FIFIE 18 jego karierę będzie można kontynuować.

 

Hunter zdobył niemałą popularność wśród graczy i na swój sposób stał się postacią publiczną, nie tylko w świecie gry. Publiczną i na tyle sławną, że kontrakt reklamowy, niczym Huawei z Lewandowskim, podpisała z nim Coca-Cola.

 

 

Wirtualny piłkarz reklamuje Coca-Colę Zero Sugar, za co pieniądze w praktyce zgarnie EA Sports, producent serii FIFA. – To dla naszego brandu ekscytująca innowacja. Podpisanie kontraktu z Alexem Hunterem plasuje nas na przecięciu świata gier i marketingu w dodatku w najpopularniejszej grze sportowej na świecie – mówi Matt Wolf, wiceprezes do spraw rozrywki, projektów i partnerstwa strategicznego w Coca-Coli.

 

Premiera gry FIFA 18 będzie miała miejsce 29 września jednocześnie na pecety, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch.

 

fot. YouTube

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska