2017-10-06
Szacunek za klasyk

Reebok Classic postanowił przybliżyć styl lat 90. XX wieku. Zabrał w podróż do tych lat ludzi, którzy nie mieli okazji ich poznać. Narratorami została dwójka artystów - Pelson i Otsochodzi, którzy w ramach współpracy połączyli siły i nagrali kawałek „Szacunek za klasyk”, którego premiera odbyła się podczas eventu w Domu Zabawy i Kultury „Dzik”.

Na jeden wieczór „Dzik” powrócił do stylu lat 90. Postanowiono przybliżyć klasykę tamtych czasów. Podróż rozpoczęła premiera specjalnie przygotowanego na tę okazję kawałka Pelsona i Otsochodzi. Utwór to na pewno podróż w przeszłość, ale z odniesieniem do współczesności. Właśnie dlatego do projektu zaproszono muzyczny duet: Pelsona i Otsochodzi, ponieważ to właśnie oni idealnie miksują te dwa światy.

 

 

Artyści połączyli w jednym numerze swoje różne osobowości, różne spojrzenia na rzeczywistość oraz dwa różne podejścia do muzyki. Warto wspomnieć, że Pelson i rodzice Janka znają się od czasów szkolnych - chodzili razem do klasy. Można więc rzec, że historia obu raperów, tak, jak w ich wspólnym kawałku, zatoczyła koło - „stara szkoła spotyka się z nową”.

Do numeru Pelsona i Otsochodzi stworzony został zarówno teledysk, jak i sesja zdjęciowa wykonana przez Łukasza Dziewica, które mocno wpisują się w styl lat 90. Cała scenografia podkreślona została oldschoolowymi rekwizytami. Akcja „Szacunek za klasyk” to na pewno podróż do przeszłości, ale z odniesieniem do współczesności. Wideo wyprodukowane zostało przez kriskieja, w reżyserii Ani Bystrowskiej i Alana Willmanna. Zdjęcia wykonane zostały przez Patryka Kina.

 

Lata 90. nawiązują do takich wartości jak podejmowanie ryzyka, bycie pewnym siebie, a przede wszystkim podążanie za swoim stylem. Podobne wartości leżą u podstaw butów Club C Reeboka. To model, który przez lata ewoluował, wzbogacany był ciągle o nowatorskie rozwiązania, ale z zachowaniem ponadczasowego stylu. Podobnie jest z najnowszym modelem, który cofa się do klasycznego stylu lat 90. ale przenosi go na współczesną ulicę.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska