Filmowy Thor wspiera WOŚP!

2017-10-30
Filmowy Thor wspiera WOŚP!

Światowej sławy aktor Chris Hemsworth udzielił wywiadu polskiej edycji magazynu „Esquire”, wystąpił także na okładce magazynu, dając swoje szczere poparcie największej akcji charytatywnej w Polsce: Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.

 Aktor jest ambasadorem Boss Bottled i kampanii „Man of Today”. Utożsamia się z wartościami, jakie symbolizuje hasło propagujące ideę, że świadczą o nas nasze czyny, a nie słowa.

 

„Życie powinno być podróżą wypełnioną pasją, uczciwością i szczerością. Powinniśmy mieć większą świadomość wpływu, jaki wywieramy na społeczność i ludzi, z którymi wchodzimy w interakcje” - powiedział Hemsworth.

 

 

O spotkaniu z aktorem i całej akcji wsparcia WOŚP, opowiada Maciej Gajewski, redaktor naczelny „Esquire Polska”:

 

„Na pomysł, żeby Chris Hemsworth wystąpił na okładce „Esquire'a” z serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpadliśmy wiele miesięcy temu. Nie było łatwo dotrzeć do aktora, bo mamy w końcu do czynienia z gwiazdą światowego formatu. Pomogło nam wiele osób, ale szczególne podziękowania należą się Sirowa Polska, oficjalnemu dystrybutorowi zapachów Boss. Bez was nie byłoby szczęśliwego finału.

 

Spotkałem się z Chrisem podczas lansowania kolejnej odsłony kampanii Hugo Boss „Man of Today” w Stuttgarcie. Aktor, znany z tego, że angażuje się w akcje charytatywne, szczególnie związane z pomocą dzieciom, zaskoczył mnie swoja wiedzą na temat działalności fundacji Jurka Owsiaka – widać było, że odrobił lekcje. „Wiem, że chodzi o coś ważnego, dlatego nie obawiaj się – wezmę udział w tym pomyśle” – powiedział jeszcze zanim zaczęliśmy wywiad do „Esquire'a”.

 

Chris zaskoczył mnie swoja otwartością. Nie ma w nim żadnej pozy, sztuczności. Naszą rozmowę zaczęliśmy... po polsku (okazało się, że w czasach szkolnych kolegował się z Polakiem), a potem było tylko ciekawiej. O tym, co wydarzyło się podczas naszego spotkania i o czym rozmawialiśmy dowiecie z najnowszego wydania „Esquire'a”. Zapewniam, że warto zajrzeć”.

 


Boss Bottled, jeden z najbardziej kultowych zapachów ostatnich 20 lat, wylansował pierwszą kampanię „Man of Today”, aby zainicjować globalną dyskusję na temat tego, co to znaczy być mężczyzną we współczesnym świecie. Dziś Boss Bottled szuka sposobów na zachęcenie mężczyzn, by dzielili ze sobą i celebrowali różnorodne wzorce sukcesu i porównywali każdy moment życia z własnym kodeksem wartości. Dzięki tej inicjatywie Boss Bottled wychwytuje znaczenie słowa „męskość” we współczesnym świecie, by zrozumieć, jak ewoluowało.

 

„Kampania „Man of Today” polega na propagowaniu idei, że świadczą o nas nasze czyny, a nie słowa. Tę zasadę zawsze próbowałem wcielić w życie i właśnie nią się kierować. Mówić, że chcesz coś zrobić to jedna rzecz, ale wcielić to w czyn, to zupełnie inna sprawa. To postawa, którą wpoili mi moi rodzice oraz nastawienie, które mam nadzieję zaszczepić w moich dzieciach. To kwestia takich cech jak uczciwość i rzetelność. Warto być orędownikiem takiego przesłania” - powiedział Hemsworth.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska