Jaki akcent jest najbardziej pociągający?

2017-12-06
Jaki akcent jest najbardziej pociągający?

Podczas gdy kobiety niezmiennie uwielbiają brytyjski, faceci preferują coś zupełnie innego.

Serwis MissTravel.com, który łączy ludzi lubiących podróżować oraz szukać nowych wyzwań, postanowił przeprowadzić wśród swoich użytkowników interesującą ankietę. Korzystający ze strony (zarówno mężczyźni, jak i kobiety) zostali zapytani o najseksowniejszych ich zdaniem akcent. Zakładamy, że ludzie zarejestrowani na stronie traktującej o podróżach odwiedzili wiele miejsc na świecie, zatem wiedzą, o czym mówią. Łącznie odpowiedzi udzieliły 1423 kobiety i 1164 mężczyzn – wszyscy to obywatele Stanów Zjednoczonych.

 

Jeśli chodzi o preferencje kobiet, to zaskoczenia nie ma. Dla ponad jednej piątej ankietowanych (a dokładnie dla 20,24%) najseksowniejszym akcentem jest brytyjski. Na drugim miejscu znalazł się szkocki (wybrało go 18,41% pytanych), a na trzecim hiszpański (14,27%). Kolejne pozycje to australijski (12,79%) oraz ten z południa Stanów (9%).

 

Zupełnie inaczej na sprawę patrzą faceci. Nie mamy pewności, czy w USA przekonanie o urodzie Angielek jest podobne do naszego, niemniej jednak akcent brytyjski nie znalazł się w pierwszej piątce. Najwyższą pozycję zajął akcent izraelski, który jest uważany za najseksowniejszy przez 19,59%. Sporą rolę w tym przypadku odgrywa zapewne uroda dziewczyn pochodzących z tego kraju (takich jak chociażby Maria Miri Domark czy też Shir Elmaliach). Na kolejnych miejscach znalazły się następujące akcenty: kolumbijski (18,21%), australijski (17,98%), francuski (14%) oraz południowy (10,14%).

 

Na temat wyników ankiety wypowiedział się Brandon Wade, CEO MissTravel:

 

„Akcenty zabierają nasze umysły w różne rejony. Amerykanie często kojarzą brytyjski akcent z klasą i inteligencją, czyli cechami pożądanymi wśród mężczyzn. Izraelski akcent z kolei przywołuje w mózgu przyjemne widoki z krajów śródziemnomorskich.”

 

A jaki akcent waszym zdaniem jest najseksowniejszy?

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska