Agencja Wywiadu ociepla wizerunek: pierwszy taki spot w historii

2018-01-17
Agencja Wywiadu ociepla wizerunek: pierwszy taki spot w historii

Polskie CIA, czyli Agencja Wywiadu, udostępniła półtoraminutowy film, który wyjaśnia, czym się zajmuje, do czego zmierza i po co podatnicy wydają na nią ciężkie pieniądze.

Spot jest jednym z trzech, jakie trafiły do sieci. To film wizerunkowy, dwa pozostałe dotyczą rekrutacji do Agencji Wywiadu.

 

 

W „Wirtualnych Mediach” czytamy wyjaśnienie Stanisława Żaryna, rzecznika prasowego ministra koordynatora służb specjalnych: „Agencja Wywiadu aktywnie poszukuje ludzi, chcących swoje zawodowe życie poświęcić Polsce. Kluczowe w tym zakresie jest budowanie zaufania do Agencji Wywiadu, która jest jedną z najważniejszych instytucji dbających o bezpieczeństwo państwa. Tego rodzaju informacyjno-promocyjna obecność w sieci i w mediach społecznościowych jest widoczna w wielu krajach na świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Izraelu. Liczymy na to, że Polacy będą lepiej rozumieli, czym zajmuje się wywiad w Polsce, zaś Agencja będzie mogła w bardziej efektywny sposób wyszukiwać wartościowych kandydatów do służby” - mówi Żaryn.

 

Co było do przewidzenia, mimo deklarowanego otwarcia i widocznej próby ocieplenia wizerunku, Agencja Wywiadu postanowiła pozostawić tajnymi informacje, kto film wymyślił, wyprodukował i zrealizował oraz jaki był jego budżet.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska