Black Edition: esencja nowoczesnej garderoby

2018-02-08
Black Edition: esencja nowoczesnej garderoby

Ukazując to, co najlepsze w modzie i zapachach marka Boss Parfums wprowadza pierwszą wspólną kolekcję kapsułową. Boss Black Edition i Boss The Scent Parfum Edition ukazują esencję marki Boss w dynamicznej kompilacji.

Kolekcja cała w czerni

 

Dzięki kreatywnemu użyciu czarnych tkanin kolekcja składa hołd nowoczesności i ponadczasowości, jakie cechują estetykę marki Boss. „Chcieliśmy kreatywnie urzeczywistnić ideę nowoczesnego, eleganckiego ubioru w połączeniu z blisko związanym z nią zapachem. Elementy stają się razem esencją nowoczesnej garderoby” – powiedziała Ingo Wilts, dyrektor naczelny Hugo Boss.

 

Dziesięć niezbędnych części garderoby – zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Każdy element opatrzony metką od 01 do 10, reprezentuje podstawę nowoczesnej garderoby Boss. „Niewidzialny” strój, wyobrażony jako numer „00”: Boss The Scent Parfum Edition wtóruje stylistycznym atrybutom kapsułowej kolekcji swoim przyodzianym w kolor czarny flakonem. Zjednoczone czarnym wzornictwem, wszystkie edycje limitowane wyrażają nowoczesne przesłanie.

 

Prawdziwy kunszt

 

Łączone ze sobą, edycje limitowane ukazują wyrafinowane detale, takie jak: wysokiej jakości materiały, nowoczesne kształty, wyrafinowane ściegi i precyzję, z jakiej słynie marka Boss. Boss The Scent Parfum Edition przekłada te krawieckie kody na profesjonalnie skomponowany zapach, który zawiera ekskluzywne składniki, połączone tak, by stworzyć nową interpretację oryginalnego zapachu.

 

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska