Graffiti można się nauczyć: spróbowaliśmy!

2018-05-09
Graffiti można się nauczyć: spróbowaliśmy!

Playboy.pl wybrał się na kolorową imprezę. Zobaczyliśmy jak siły połączyły dwie uliczne marki: producent sportowych sneakersów i firma produkująca akcesoria dla grafficiarzy.

To była graficzna kolaboracja Reebok Classic i marki Montana Cans. Obie marki zaprosiły do współpracy lokalnych ambasadorów i na jeden wieczór przemieniły zabytkową Zajezdnię Autobusową w prawdziwie artystyczne miejsce.

Obie marki pokazały, że kolor ma ogromne znaczenie. To właśnie on pozwala zademonstrować siebie, podkreślić charakter i temperament. Zwłaszcza na ulicach, Reebok na stałe zagościł w modzie ulicznej, a Montana Cans zmienili szare mury i filary mostów. Najnowszy model Club C x Montana Cans to buty, których kolory są inspirowane najpopularniejszymi farbami graffiti.

Wzięliśmy udział w warsztatach graffiti. Zmieniliśmy przestrzeń zabytkowej Zajezdni Autobusowej w Warszawie w miejsce do pracy twórczej. Trudnej (naprawdę) sztuki uczyli nas najlepsi twórcy street artu.


Każda z grup opracowała jedno z zagadnień z zakresu graffiti. Uczestnicy działali pod czujnym okiem mentorów, czyli przedstawicieli grafficiarskiego świata.

O muzyczną oprawę wydarzenia zadbali ambasadorowie marki Reebok Classic. Na scenie zagrali: Rosalie., Dawid Kwiatkowski, Holak, Otsochodzi i Ten Typ Mes.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska