Testujemy słuchawki Sennheiser Momentum In-Ear Wireless

2018-07-09
Testujemy słuchawki Sennheiser Momentum In-Ear Wireless

Kabelki? Kłopotliwa obsługa? Po co to wszystko! Przetestowaliśmy wygodne i bezprzewodowe słuchawki Sennheisera.

Jak wyglądają? Nowe bezprzewodowe słuchawki Momentum In-Ear Wireless są przede wszystkim eleganckie. Cały zestaw słuchawkowy to pałąk naszyjny wykonany z luksusowych, wysokogatunkowych materiałów oraz dwa kabelki ze słuchawkami.

Dźwięk bezprzewodowy jakości Hi-Fi zapewnia technologa Bluetooth 4.1 i Qualcomm apt-X. Słuchawki paruje się za pomocą jednego przycisku. Mają zintegrowanymikrofon i na jednym ładowaniu baterii pracują do 10 godzin.

Pałąk naszyjny obszyty został miękką naturalną owczą skórą nappa. Precyzyjnie tunele akustyczne wykonano ze stali nierdzewnej, a wykończenie nauszników jest chromowane. Słuchawki mają też wytrzymałe i odporne na uderzenia elementy z poliwęglanu.

Wysokiej jakości system dynamicznych przetworników zapewnia bezbłędne brzmienie, charakterystyczne dla serii MOMENTUM: potężne basy, szczegółową projekcję wokalu i doskonałą scenę dźwiękową.

Pałąk naszyjny ma także wbudowany intuicyjny pilot z trzema przyciskami i wysokiej jakości mikrofonem, dzięki czemu można łatwo pozostać w kontakcie i zarządzać połączeniami telefonicznymi oraz kontrolować odtwarzanie muzyki. Zestaw słuchawkowy można sparować z maksymalnie dwoma urządzeniami jednocześnie. Komunikaty głosowe informują o statusie parowania i ostrzegają o stanie baterii. Alarm wibracyjny dla połączeń przychodzących, obsługa dźwięku USB oraz ładowanie za pomocą kabla USB uzupełniają ten łatwy w użyciu zestaw funkcji.

Dopasowanie ma kluczowe znaczenie w przypadku słuchawek dokanałowych. W zestawie ze słuchawkami Momentum In-Ear Wireless znajdują się adaptery douszne aż w czterech rozmiarach. Słuchawki są wyposażone w funkcję szybkiego ładowania, po 1,5 godziny są w pełni naładowane i gotowe na kolejne 10 godzin pracy. Do zestawu dołączone jest twarde etui.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska