Kolekcja ciuchów, jakiej nie było: Playboy White Label i ASSC

2018-08-08
Kolekcja ciuchów, jakiej nie było: Playboy White Label i ASSC

Playboy wchodzi do świata modnego streetwearu. Partneruje mu firma Anti Social Social Club. Ciekawe jak szybko wyprzedana zostanie ta kolekcja...

Playboy White Label to pierwsza niezależna marka odzieżowa Playboya. Właśnie debiutuje swoją pierwszą kolekcją, która powstała we współpracy z budzącą ogromne zainteresowanie marką Anti Social Social Club Neeka Lurka. Pierwszy drop zawiera mieszankę klasyków (bluza, T-shirt, czapeczka), z których każdy zdobią playboyowe motywy.

Playboy ma w swojej ofercie odzież od bardzo dawna. Dotychczas ciuchy z króliczkiem były jednak typowym merchem, gadżetami dla fanów. Tymczasem Playboy White Label to początek nowej ery: nowa marka odzieży streetwearowej.

Młody zdolny

Z kolei Anti Social Social Club to marka stworzona 3 lata temu przez Neeka Lurka – ekscentrycznego przedsiębiorcę, który zaczynał jako manager w Stussy. Mimo krótkiej historii (i młodego wieku samego Lurka, który nie skończył jeszcze 30 lat), ASSC szybko dorobiło się reputacji „najgorętszej streetwearowej marki na świecie”.

Portal Highsnobiety zauważył też, że szef firmy jest wyjątkowo sprawny, jeśli chodzi o rozumienie coraz istotniejszego trendu we współczesnej, luksusowej modzie – ironii. Zgodnie z obietnicą zawartą w nazwie marki, produkty ASSC wg samego Lurka kierowane są do „przegrywów, dziwaków, […] fanów BDSM i miłośników porno, a także ludzi, którzy widzą szerszy obraz i dostrzegają głębsze znaczenie”.

Nowy Playboy, nowe pomysły

Wygląda na to, że ASCC i nowy amerykański Playboy (kierowany po śmierci Hugh Hefnera przez młode wilki z Cooperem Hefnerem na czele), mają ze sobą po drodze.

Kolekcję będzie można kupować od dziś, od godz. 8:00 Pacific Time (czyli od godz. 17:00 polskiego czasu).

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska