Podkręcona "emtrójka": BMW M3 CS

2017-11-16
Podkręcona "emtrójka": BMW M3 CS

Komu nie wystarczy standardowa BMW M3 właśnie dostał od Bawarczyków jej bardziej ekstremalną wersję ze znaczkiem CS. Robi różnicę!

 

Jeśli istnieje św. Mikołaj, to wierzymy, że miał coś wspólnego z tym projektem. A jeśli nie, to niech ktoś go zastąpi i sprezentuje nam zupełnie nowe BMW M3 CS, imponujący pojazd zaprojektowany tak, aby dawać osiągi i codzienną praktyczność.

 

Wyposażone w zmodernizowaną wersję 3-litrowego sześciocylindrowego silnika TwinPower Turbo, o mocy 453 KM, momencie obrotowym 600 Nm i połączone z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią M, nowe BMW osiąga 100 km/h w czasie 3,7 sekundy i rozpędza się dalej, aż osiągnie ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 280 km/h.

 

M3 CS waży o 50 kg mniej niż standardowy model, dzięki hojnemu zastosowaniu włókna węglowego. Modyfikacje w celu poprawy osiągów obejmują również zawieszenie adaptacyjne, mechanizm różnicowy i sportowy wydech. Inżynierowie BMW wyposażyli M3 CS w nowy tylny spojler, tylny dyfuzor z kolekcji M4 GTS i nowe ultralekkie 19- lub 20-calowe kute felgi z oponami Michelin Pilot Super Sport.

 

W środku przyszli właściciele znajdą skórzane sportowe siedzenia w kolorze merynosów i akcenty z alcantary, a także system audio Harman Kardon i specjalne listwy progowe. Zostanie wyprodukowanych tylko 1200 sztuk, około 550 pojazdów trafi do Stanów Zjednoczonych. Na razie nie wiadomo nic na temat ceny.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska