Auto wiecznie zmienne: Mini zaczęło rewolucję?

2017-12-28
Auto wiecznie zmienne: Mini zaczęło rewolucję?

Czy samochód musi wyglądać tak samo, jak po opuszczeniu fabryki, do końca swoje istnienia? Mini uważa, że nie i wprowadza nowy sposób "wiecznej" personalizacji. Prawdopodobnie inni producenci podążą tą samą drogą.

Mini od początku było w czołówce producentów pozwalających klientom dostosować ich nowe samochody do indywidualnych upodobań. Teraz niemiecka firma (część koncernu BMW) wprowadza zupełnie nowy rodzaj personalizacji: Mini Yours Customized. Właściciele dostają takie auto, jakie sobie wymarzyli, nawet wówczas jeśli mają je od lat. Nie chodzi wyłącznie o auta nowe.

 

Różnica polega na tym, że właściciele będą mogli tworzyć indywidualne projekty online, w sklepie internetowym Mini Yours Customized. Mogą spersonalizować wszystko: oświetlenie, wykończenie wnętrza, progi drzwiowe, napisy i światła LED na drzwiach. Także jeśli chodzi o auto już posiadane.

 

Po stworzeniu projektu i złożeniu zamówienia, wszystko zostaje przekazane do odpowiedniej fabryki (wszystkie znajdują się obecnie w Niemczech). Tam użyte zostaną najnowsze technologie: drukowanie 3D, lasery do wykonywania napisów.

 

Wybrane przedmioty są dostarczane bezpośrednio do kupującego w ciągu kilku tygodni. Następnie zostają zamontowane w aucie właściciela przez wybrany serwis. Wszystkie elementy można łatwo zdemontować, dzięki czemu samochód może zostać przywrócony do pierwotnej postaci przed odsprzedażą. Kolejny właściciel może później zastąpić pomysły poprzednika nowymi, własnymi, które samemu zaprojektuje sobie online.

 

Mini twierdzi, że dzięki temu auto może wyglądać na wiele różnych sposobów przez całe swoje życie. Po pierwsze, może je zmieniać właściciel, co jakiś czas, w zależności od nastroju. Po drugie, kupno auta używanego nie ogranicza możliwości personalizacji kolejnego właściciela. Można auto dostosować do własnych upodobań zawsze, mimo że wiele rzeczy zostało wybranych przez poprzednika.

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska