Nowy Ford Mustang Bullitt

2018-01-15
Nowy Ford Mustang Bullitt

Ok, fani Forda Mustanga. Przypomnijcie sobie ponownie film „Bullitt” i najsłynniejszą scenę pościgu samochodów wszech czasów. Ford właśnie złożył jej hołd nowym Mustangiem Bullittem.

Film i pamiętna scena obchodzą 50 urodziny. Z tej okazji na rynek trafi nowy Ford Mustang Bullitt. Zielona maszyna na zdjęciach wygląda imponująco.

 

Ford informuje, że Mustang Bullitta (MY2019) napędzał będzie silnik V8 o pojemności 5 litrów, co oznacza „co najmniej” 475 KM i 420 Nm momentu obrotowego. Dla tych, którzy pasjonują się cyferkami, jasne jest, że to co najmniej 15 koni więcej niż ma standardowy GT.

 

 

Dodatkowa moc będzie dostępna dzięki nowemu układowi dolotowemu z kolektorem z Shelby GT350. Specjalna edycja Bullitta będzie miała ręczną skrzynię biegów zwieńczoną białą gałką, na cześć oryginału. Kto nie potrafi zmieniać biegów, nie może mógł prowadzić tego samochodu.

 

Standardowe wyposażenie będzie obejmować pakiet GT Performance, który zawiera zmodernizowane elementy zawieszenia, układu kierowniczego i hamulcowego, opony o wysokich osiągach oraz mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem, czyli szperę.

 

 

Stylistycznie Bullitt Mustang utrzyma niedbałą sylwetkę oryginału. Na tym samochodzie nie znajdą się żadne paski, spojlery, czy inne zbędne dodatki. Jedyny widoczny element z logo Bullitt znajdzie się na panelu między tylnymi światłami.

 

Auto zostanie pomalowane klasyczną farbą Dark Highland Green. Inne cechy to subtelne chromowane akcenty wokół grilla i przednich szyb, klasyczne 19-calowe aluminiowe koła i czarna osłona chłodnicy.

 

 

Wewnątrz Mustang Bullitt dostanie pakiet GT Premium oraz garść ulepszeń. Wśród nich podgrzewaną skórzaną kierownicę i 12-calowy cyfrowy zestaw wskaźników z unikalnym ekranem powitalnym „Bullitt” w kolorze zielonym. Standardowa skórzana tapicerka posiadać będzie również zielone szwy akcentujące wyjątkowość wersji oraz specjalne panele na drzwiach.

 

Dostępne będą trzy fabryczne opcje. Wśród nich fotele Performance Recaro, adaptacyjne amortyzowane zawieszenie MagnaRide i pakiet Bullitt Electronics (nawigacja, lepsze audio, system monitorowania martwego pola z sygnalizacją opuszczania pasa oraz pamięć ustawień fotela i lusterek kierowcy).

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska