Warszawiacy największymi porno-fetyszystami sportowych butów?!

2018-06-22
Warszawiacy największymi porno-fetyszystami sportowych butów?!

Statystyki PornHuba zawsze bardzo nas bawią. Ale tym razem to już na maksa, bo według ostatnich danych od tego giganta porno-biznesu, na czele poszukujących seksu w sneakersach, czyli modnych sportowych butach, są mieszkańcy Warszawy.

Fakt numer 1. Ludzie mają różne upodobania. Zwłaszcza jeśli chodzi o wyszukiwanie pornografii na portalach ze streamingiem, takich jak PornHub. Jedni szukają trójkątów, inni lolitek, jeszcze inni biuściastych blondynek lub hojnie wyposażonych czarnoskórych aktorów.

Fakt numer 2. PornHub bardzo dokładnie bada, czego ludzie u nich szukają. Wielokrotnie o tym pisaliśmy na łamach PLAYBOY.pl. Są statystyki, z których dowiadujemy się, że w okresie świątecznym wyszukiwane są frazy związane z choinką. Są też takie, które wskazują, że kiedy premierę ma hollywoodzki blockbuster w rodzaju „Avengers”, poszukiwane są porno-parodie filmów o superbohaterach. Reasumując: PornHub wie wszystko o upodobaniach odwiedzających stronę.

Niedawno firma nawiązała współpracę z modowym gigantem Ssense. Wspólnie opracowane statystyki dotyczące części garderoby, które wyszukują ludzie. Oczywiście na czele znalazły się majtki, a potem spodnie do jogi, bikini, sukienki, buty na obcasie i tak dalej. Tutaj zobaczycie pełne zestawienie.

Na końcu, na przedostatnim miejscu, znalazły się sneakersy: sportowe buty. Niewiele osób je wyszukuje, ale jednak. Reasercherzy PornHuba dotarli jednak do głębszych danych, a mianowicie: kto wyszukuje seksu w sneakersach. No i okazało się, że na czele fetyszystów tego typu filmików są mieszkańcy stolicy Polski.

O co chodzi z tym seksem w butach? Wedle statystyk wyszukiwanymi frazami są „sneaker worship” (oddawanie czci butom), „sneaker sex” (seks w sneakersach), a także te dotyczące deptania partnera w butach oraz lizania butów.

No cóż, Polacy, mieszkańcy Warszawy w szczególności, zaskoczyliście nas, serio...

Fot: iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska