Kobiety nie lubią seksu: przerażające wyniki badań

2019-02-19
Kobiety nie lubią seksu: przerażające wyniki badań

Wydaje się, że wszystko jest ok, ale w rzeczywistości nie jest. Przynajmniej w Wielkiej Brytanii, bo tam przeprowadzono badania, z których wynika, że kobiety nie lubią seksu ze swoimi partnerami. I unikają go. Dlaczego?

To nie żaden żart, ani fake news. Żadne dęte badania, przeprowadzone przez nikomu nieznany ośrodek pseudonaukowy, ale rzetelna praca naukowców, za którą zapłacić Durex, a więc firma raczej renomowana i szanowana.

W badaniu wzięło udział 1200 osób.

Jakie wnioski? Okazuje się, że nienajlepsze, ani nawet nie średnie. Fatalne. 73 proc. badanych kobiet przyznało, że zbliżenia seksualne nie są dla nich komfortowe: odczuwają ból i są skrępowane.

Z tego powodu aż 30 procent (jedna na 3) kobiet stara się seks odroczyć albo zrobić wszystko, by go uniknąć. W głowach pań powstają setki pomysłów, jak to zrobić.

Jaki jest problem?

Czyżby Brytyjczycy byli aż tak fatalni w łóżku? Otóż nie, problemem jest suchość pochwy i nie używanie lubrykantów. Z tej suchości bierze się niechęć do seksu (deklarowana przez 1 na 10 kobiet jako przyczyna kłopotów w związku).

Panie potrafią udawać orgazmy (regularnie 9 proc.) i starają się, żeby jak najszybciej doprowadzić do szczytowania partnera, byleby bolesny seks się skończył. Jednocześnie lubrykanty, które pomagają na ich dolegliwości i ułatwiają parom seks, stosuje tylko 30 proc. kobiet (choć zadowolonych z działania jest aż 90 proc.).

Komunikacja przede wszystkim

Jakie z tego wnioski dla nas Polaków? Można przyjąć, że brytyjskie badania znalazłyby i u nas potwierdzenie. Zatem skoro panie są tak zamknięte, że nie potrafią powiedzieć o kłopotach zdrowotnych, a zamiast tego unikają seksu (co ma fatalne konsekwencje), to powinniśmy wziąć sprawy w swoje ręce.

Czyli: rozmawiać i wypytywać, a jeśli jest taka konieczność, proponować rozwiązania, np. zakup lubrykantu. To dla dobra partnerek, ale i wspólnego, czyli własnego.

Fot: iStock

Polecane wideo

Dodaj komentarz

© 2016 Marquard Media Polska